wtorek, 22 października 2013

Top one

Ostatnio wiele rzeczy robię po raz pierwszy, zdobywam nowe doświadczenia :)  Dziś także post wesoły i chwalipiętowy troszeczkę, bo dopiero przed chwilą odkryłam, co odkryłam i oczom swym wierzyć dłuższą chwilę nie chciałam. Chwalę się, bo radością trzeba się dzielić :)) Ona także napędza do życia :)
Ale już dalej nie gmatwam swojej wypowiedzi, bo z wrażenia to mi się słowa plączą. Otóż patrzę ja sobie na bloga Magicznej Kartki a tu niespodzianka - ba z niedzieli (!), że ja top one z moją zieloną kartką w wyzwaniu z Magicznym Gościem jestem!
Jak się takie wyróżnienia zdobywa po raz pierwszy to człowiek normalnie wewnątrz cały z radości chodzi!

Dla przypomnienia za tą karteczę:
Mój banerek :)
Cieszę się nieziemsko, całej ekipie, która zadecydowała o mojej "nominacji" dziękuję Wam, ale dziękuję także  i Wam drodzy Czytelnicy i Obserwatorzy - to dzięki Waszym codziennym odwiedzinom i zachętom wciąż tworzę ;) często... po raz pierwszy :)

Swoją drogą to ciekawa sprawa z tym "po raz pierwszy" - nie tylko w tej dziedzinie, ale i w innych życiowych istnieje pewien "fart" pierwszego razu. Przynajmniej ja tak mam - ciasto zawsze najlepiej wychodzi, gdy robię je pierwszy raz, podobnie z kartkami. Też tak macie?

Pogodnego dnia Wam życzę :) i uciekam do pracy :)

14 komentarzy:

  1. super! gratuluje:) Kartka śliczna więc się nie dziwie że wygrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aja napiszę, że wcale mnie to wyróżnienienie dziwi, bowiem jest w pełni zasłużone..kartka jest przepiękna i myślę, że...będzie ona zacątkiwm kolejnych pięknych wyróżnień, których Ci życzę z calego serca:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kochana, Twoja praca zachwyca swą delikatnością, bukiet genialny, a całość dopełniają urocze nutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Komplecik jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :* przepiękny ten Twój komplecik, nic dziwnego że wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje , wielkie brawa Olu

    OdpowiedzUsuń
  7. Oleńko gratuluje :) cieszę się razem z Tobą :))
    komplecik jest cudowny i bardzo delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! wiedziałam że ta kartka może dużo zdziałać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta karteczka jest genialna, urocza !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Karteczka jest cudna. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna karteczka! Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. No kochana teraz spróbuj mi napisać , że Ty nie potrafisz albo , że czegokolwiek chcesz się nauczyć ode mnie , mamy tu dowód na to , że to Ty robisz wspaniałe kartki , trzymaj tak dalej !!!!

    OdpowiedzUsuń