niedziela, 20 października 2013

Nutka szczęścia

Jakiś czas temu na blogu Ani udało mi się wygrać candy. Nie miałam do tej pory możliwości pochwalić się niespodzianką, która w ostatnich dniach do mnie dotarła. Przesyłeczka zawierała wiele ciekawych i różnorodnych elementów - pudełeczka do samodzielnego obscrapkowania, różne elementy dekoracyjne, niesamowite wiaderko ;) wraz z małymi świeczuszkami, no i coś wyjątkowego - Anioła, a raczej Anielicę i cudownej urody żabę z grosikiem na szczęście.

Wszystko bardzo przydatne, bardzo sympatyczne i...
zresztą popatrzcie sami :)

Aniu dziękuję Ci pięknie :) Na pewno wiele z  tych akcesoriów znajdzie zastosowanie w moich pracach.

3 komentarze:

  1. Nutki szczescia wypelniaja nasze zycie.Wspaniala wygrana, piekne dodatki, akcesoria, wspaniae anioly. Ciesze sie razem z Toba gdyz ja nie mam szczcescia w tego typu zabawach, ale..radosc innzch i zadowolenie to dla mnie najwazniejsze.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że zawartość paczuszki przypadła Ci do gustu i mam nadzieję podziwiać wspaniałości, które wyczarujesz z tych przydasiów. Pozdrawiam serdecznie =)

    OdpowiedzUsuń