niedziela, 22 stycznia 2023

Komunijnie po raz pierwszy

 W sumie powinnam napisać, że w ogóle po raz pierwszy w tym roku. Samej nie chce mi się wierzyć, że ostatni post napisałam przeszło 1,5 miesiąca temu... Pewnie stało się to za sprawą braku aktywności świątecznej w ubiegłym roku - pierwszy raz odkąd w ogóle robótkuję nie zrobiłam nic, absolutnie nic z okacji świąt - ani kartek, ani wianuszków, ani żadnych bombek czy ozdób.

Z powrotem pojawiło się pytanie o sens dalszego pisania bloga. Szkoda mi z niego rezygnować ze względu na sentyment, na te wszystkie lata, które są tutaj uwiecznione, cały mój progres, różne próby twórcze. Z drugiej strony blogi już prawie nie żyją. Sama odwiedzam bardzo nieliczne, FB przejął znaczną część tej aktywności, a ja jakoś nie mogę się przekonać, by tylko tam zamieszczać swoje prace. 

 ... o ile w ogóle będę jeszcze tworzyć. 

 

No dobrze, zostawmy rozterki na później, a tymczasem zapraszam Was do obejrzenia prostych kartek na komunię. W domyśle z racji kolorystyki - dla chłopców. Niewielkie zdobnictwo także znajduje swoich amatorów.

 





Jeszcze nie umiem robić pięknych filmików, ale to nowa opcja uwieczniania moich prac ;)

https://youtu.be/6KC5FaU41Tc 

https://youtu.be/aj86QOmGUfw
 

3 komentarze:

  1. Ojej szkoda by było gdybyś przestała tworzyć i blogować :-(. Ja tylko tu podziwiam prace innych bo do fb ciągle mi daleko. Kartki bardzo ładne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki komunijne :) Ja jakoś wolę bloga (niż fb czy instagrama), traktuję go jak swego rodzaju pamiętnik twórczy i mogę obserwować jak rozwija się moja twórczość ;) Pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń