wtorek, 19 października 2021

Święta zbliżają się wielkimi krokami

 Dzień dobry :)

Dzisiaj mam dla Was coś świątecznego :) Powoli rozkręcam się przed prawdziwym sezonem :) Sięgnęłam po kolekcję Białe jak Śnieg i z niej wyczarowałam świąteczną kartkę. 

 

I jeszcze taka jedna kwestia - jak myślicie, czy prowadzenie bloga dalej ma sens? Obserwuję sobie te wszystkie wskaźniki i statystyki i nie da się ukryć, że z miesiąca na miesiąc są coraz słabsze. Wiem, że zagląda tu niewielki grono stałych fanów i za każdą Waszą obecność bardzo dziękuję. Może rzadko o tym  piszę, ale jesteście dla mnie ważni, to dla Was jest to miejsce. Ta moja mała kraina. 

Zastanawiam się, czy to jest ten czas, kiedy po wielu, naprawdę wielu latach prowadzenia bloga (wcześniej posiadałam bloga na blox.pl) nadeszła chwila, by powiesić na tych drzwiach kłódkę? 

Takie refleksje mnie naszły z rano...








3 komentarze:

  1. Też widzę zastój w blogowym świecie i bardzo żałuję. Też miałam wątpliwości ale dobre dusze które zaglądają do mnie i są dla mnie wsparciem w tworzeniu sprawiają ciągle że blogować będę. Dzięki blogowaniu tworzę i chce mi się to pokazywać wiedząc że ktoś na to czeka. Bloguj i bądź pewna że ktoś zawsze czeka na Twoje posty i sprawiasz nam radość. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń