niedziela, 24 października 2021

Elegancko na 50 urodziny

 Dzień dobry :) 

Po ostatnich dylematach z pisaniem dalszym bloga lub nie, postanowiłam na razie nie zarzucać tej aktywności. To tutaj właściwie jest największe archiwum mojej działalności. Nie zaszczepił mnie tak bardzo FB żeby tam powstała galeria, dlatego na razie przynajmniej będzie trwał nadal.  


A dzisiaj mam dla Was komplecik na 50 urodziny. Kartka w cudownej formie sztalugowej, w pięknym odcieniu zieleni i złota, schowana w pudełeczku. Ja pokochałam to połączenie. 














Kartkę posyłam na wyzwania:

Art Piaskownica 6.11


 MiszaMasz Papierowy 12..11






7 komentarzy:

  1. ależ fajnie się w tej pracy dzieje! tyle do oglądania!brawo:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie i elegancko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca, cudne kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałąś idealne papiery! Kartka "na bogato" i z pewnością ucieszy oko solenizantki. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancki ten komplet :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń