sobota, 12 grudnia 2020

Pełne słodkości Święta

 Witajcie :)

A dzisiaj mam dla Was karteczkę, którą bardzo polubiłam. Za radość, jaka z niej płynie. Wydaje mi się, że chyba nigdy nie zrobiłam tak wesołej świątecznej kartki, ale jednocześnie dzięki cytatowi - bardzo sentymentalnej. I w dodatku to dziecięce wspomnienie cukrowych lasek z choinki i cukierków w kolorowych papierkach.... eh.... sentymenty. Baza do kartki Rapakivi :) A gwiazdkowy motyw tekturkowy to MiszMasz Papierowy.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Od A do Zet 20.12

 



MiszMasz Papierowy 15/12

Rapakivi 20.12 linia napis, brokat, bombka




 



10 komentarzy:

  1. Bardzo wesoła ta Twoja kartka. Tchnie optymizmem :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny i radosny wianuszek:) Super karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rozkosznie słodka :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi - Ki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, taka kolorowa i wesoła :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna. Aż bije od niej świąteczna radość. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo urocza karteczka z cukieraskami! dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepu od A do Zet!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodka! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza kartka, niby bez dodatków, ale ta wycięta grafika sama w sobie jest piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet oraz pozdrawiam w imieniu naszego DT :)

    OdpowiedzUsuń