poniedziałek, 7 grudnia 2020

Biała księżniczka

 Witajcie :)

Nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała przywołać białych świąt :) Ci, którzy trochę mnie śledzą może pamiętają białe bombki, białe kartki. W tym roku nastał czas na... białą choinkę. 

Jest taka subtelna, delikatna.... 


I tylko nie mogłam się zdecydować czy lepiej z łańcuszkiem, czy bez?










Moją księżniczkę posyłam na wyzwania:

SnipArt - 31/12

13 Arts 31.12

Tekturkowe kokardki pomalowane białą farbą akrylową z brokatem 


 


 


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna choinka. Bez łańcuszka sprawia wrażenie lekkiej jak chmurka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna choinka :) Mnie podoba się bez łańcuszka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna choinka.:) Mi też podoba się wersja bez łańcuszka. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a beautiful Christmas tree. Thank you so much for joining us at 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful project! thanks for joining the Snip Art challenge.
    Hadry DC - DT

    OdpowiedzUsuń