piątek, 25 października 2019

Z koronką na "40"

Witajcie serdecznie :)

Na piękne, 40 urodziny z cudownych papierów Scrap and Me  - Romantic Garden powstała kartka. Bardzo romantyczna, subtelna i lekka. No i prawie fioletowa ;)

I wiecie co jeszcze? Przed chwilą odkryłam, że to jest 800 post na tym blogu :) I bardzo się cieszę, że przypadł zupełnie niespodziewanie na tą właśnie kartkę. Natchnęło mnie właśnie, żeby sparwdzić, czy mój poprzedni blog jeszcze istnieje?

Edit... nie istnieje :( 







Kartkę posyłam na wyzwania:
Scrap And Me 30.10
https://blogscrapandme.blogspot.com/2019/10/wyzwanie-61-koronkachallenge-61-lace.html

Craft Style 25.10  A "10" została użyta na blogu 10 razy :)




5 komentarzy:

  1. Piękna !!! :)
    Bardzo dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu sklepu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, bardzo elegancka kartka z nutą romantyzmu i mojego ulubionego stylu shabby :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style - Marlena z DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń