wtorek, 15 października 2019

Jesienne życzenia

Witajcie :)

Jesień za naszymi oknami przybrała najpiękniejszy z możliwych kształt. Te wszystkie brązy, żółcie, pomarańcze, trochę czerwienie... Nic tylko oddać się z nostalgią stwierdzeniu "ach jesień"... Czasami ją lubię. Ale tylko czasami.
Teraz polubiłam tą nie tylko za oknem, ale i w Mintayowych papierach :) Ta wiewiórka i zasuszone makówki skradły moje serce :)
Zamarzyło mi się zrobić kartkę pełną jesieni :) Czy wyszło? Zobaczycie??













Kartkę posyłam na wyzwania:

Klub Twórczych Mam 8.11

Filigranki 5.11   moje bingo Wykrojnik/Napis/Tekturka

Świry Rękodzieła 16.11


8 komentarzy:

  1. Rewelacja! Tam jest wiewiór! Bardzo mi się podoba! Cudownie to wszystko zgrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. jesienna praca wyszła ci cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka. Bardzo dziękuję za udział w zabawie na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubie Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna nastrojowa karteczka...uwielbiam wypatrywać te wszystkie elementy, które tworzą całość...jak wiewiórka schowana za kwiatami, zawieszka klatki...i półperełki, żołędzie :) dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń