wtorek, 10 stycznia 2017

Powiem wiosny w środku zimy

Witajcie :))

Po krótkiej przerwie dziś przypada kolejny dzień moich inspiracji na blogu scrapkowo.pl 
Postanowiłam odejść nieco od utartych szlaków - porzuciłam koronki, kwiatki i wszystkie inne, cudowne dodatki. W dodatku sięgnęłam po tak przeze mnie nielubianą zieleń. Czy to oznaka, że się zmieniam? Skoro nawet zielony mnie zaczął pociągać? Czy to ukryta tęsknota za wiosną? Kto to wie, kto wie?W dodatku kartka męska - wprawdzie dla mężczyzny dopiero wchodzącego w dorosłość, ale jednak męska, a że jest fanem tenisa... może to uzasadnia wybór zielonych papierów??

Zresztą co ja będę mówić... sami sobie pooglądajcie :)

 Warstwowo, naprawdę warstwowo



Kartkę posyłam na wyzwania:
- Diabelski Młyn 17/01
- DD Challenges 15.1

- Card Mania 31.01


20 komentarzy:

  1. Boska! Szczególnie ta piłka tenisowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się zdziwiłam jak zobaczyłam u Ciebie inne kolory niż zazwyczaj ;) Kartka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzisiaj była taka słoneczna pogoda, jak Twoja radosna, ciepła karteczka:). Bardzo prościutka, a taka elegancka. W 100% uzasadniony wybór kolorystyczny:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka, baaardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to wyjątkowe połączenie kolorów z grafiką i szczerze mnie urzekło. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Kochana skomponowałaś kartkę, reczywiście ciężko by mi było uwierzyć że to Twoja praca, a jenak ! Ludzie na prawdę się zmieniają, mój styl zmienił się nie dopoznania :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zestawienie kolorów i elementów ,piłka rewelacyjna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała,kolorki wiosenne,aż cieplej od razu

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne kolorki, wiosna już blisko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastic! Love your design! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘ANNIVERSARY CELEBRATION’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your card. I think it's perfect for a young man, and you did beautifully with the tennis theme. I like green, and it tends to be a good masculine color. Thanks a bunch for playing along with us at Double D!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka :) Uwielbiam zielenie i warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wonderful layout and papers. Thanks for joining us in our anniversary challenge at Double D. Hope you will join us often.
    Kathy
    DD DT

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrząc na Twoją kartkę pomyślałam właśnie, że to chyba tęsknota za wiosną była inspiracją. Ciekawie ułożone warstwy, świetna piłka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh this is such a lovely card! Thanks so much for playing along with us at Double D Challenges!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oto przykład, że porzucenie przyzwyczajeń jest bardzo kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Uwielbiam proste kartki:)
    Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Card Mania Challenge:)
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń