poniedziałek, 9 stycznia 2017

Dla Babci

Witajcie :))

Dzisiaj przypada kolejny poniedziałek z wyzwaniem na scrapkowo.pl. Tym razem należy przygotować prace wg tabelki bingo. Najlepiej jeszcze - z racji święta Dziadków przypadającego w tym miesiącu, aby ta praca była dla nich właśnie dedykowana.

Ja zdecydowałam sie na wykonanie pracy w kolorach mojej Babci - uwielbia fiolety i wrzosy - to chyba mam po niej. Chciałam, żeby karteczka miała lekki, wiosenny charakter. Wykonana w całości na bazie papierów Galerii Papieru - Purpurowy deszcz, Usłane różami , Moja najmilsza, do tego wymowna tekturka Crafty Moly. Wykorzystałam też listkowy wykrojniczek Craft Passion, Mariankowy duży wykrojnik jak widać świetnie nadający się na bazę oraz zawijasek uzupełniający resztę.






Kartkę posyłam na wyzwania:
- Kwiat Dolnośląski 31.1.

- Craft Style 22.01

 - Filigranki 22.01 moje bingo kwiaty-fiolet-tekturka / wykrojnik-napis-tekturka / tekturka-sznurek-kwiaty




20 komentarzy:

  1. Śliczna :) tez lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak będę kiedyś babcią to może takie dostanę............

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznota :) Ładny ten ażurek po bokach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urok w jej kompozycji jest ogromny 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, zachwycająca kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną kartkę przygotowałaś dla babci. Na pewno będzie zachwycona :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kwiecista piękność
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego
    Dobrosława DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna. Ja niestety nie mam już dziadków :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka w przepięknej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna karteczka! Myślę, że babcia będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka, przepiękny wykrojnik!! Wspaniała kolorystyka.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, czuć tę wiosnę :) Piękna.
    Dziękujemy za udział w zabawie Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna wyszła 😊 a kolorki wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka! Babcia z pewnością była zachwycona, a ja dziękuję za zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń