niedziela, 13 kwietnia 2014

Sobotnie spotkanie

Wczoraj odbyło się kolejne spotkanie (już teraz śmiało je można nazwać cykliczne) Sabatowe. Do naszego grona dołączyło Asia - Funiaa i Danusia :)) Jest nas już co raz więcej :))

Zdjęcie zapożyczone z bloga Marty :))
Działo się oj działo się :)) brakowało mi takich spotkań :))

Choć od moich urodzin minęło już prawie 2 miesiące wciąż jeszcze świętuję! Od Marty i Ani otrzymałam niesamowite scrapowe cudeńka - sami zobaczcie :)

Marta przygotowała cudownie romantyczne pudełko 


 a w nim... ubóstwiane przeze mnie kwiatki, które sama robi!


Zaś Ania podarowała mi tą oto stonowana, elegancką  karteczkę! Jestem pod wrażeniem  jakie fajne efekty na pracy daje gesso! Nigdy nie widziałam takiej pracy w rzeczywistości, a teraz stoi u mnie na półce :))


Kochane dziękuję Wam pięknie :)) Wasze prace są wyjątkowe :))

I czymś jeszcze chciałam się Wam pochwalić - moje taczki zostały wyróżnione przez I Kropkę


 Dziękuję bardzo serdecznie :)) wszystkie wyróżnienia bardzo motywują do pracy :))


4 komentarze:

  1. Cudne spotkanie :) Szkoda, że u mnie nic nie ma. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyróznienia i...wspanialego spotkania:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty - kwiaty przepiękne :). Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola gratuluję wyróżnienia!
    Oj jak żałuję, że nie mogłam być tym razem z Wami :/
    Wspaniałe pudełeczko z niespodzianką i kartka- cudeńka!

    OdpowiedzUsuń