niedziela, 13 kwietnia 2014

Co się zmieściło do koszyczka?

Witajcie w niedzielne dopołudnie :))
Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny :))

Dziś przedstawię Wam moje małe plecione ozdoby wielkanocne. Strasznie polubiłam je robić. Postawiłam na dwa kolory typowo wiosenne i dwa nieco zupełnie niewielkanocne.

Nim jednak przedstawię całość projektu popatrzcie, co się w koszyczkach znalazło.



W pełni Wielkanoc :))












Duuużo zdjątek, bo takie kolorowe wpisy zdarzają mi się wyjątkowo rzadko :))

Koszyczki posyłam na wyzwania:
- Na Strychu 21.04

9 komentarzy:

  1. Jeden ładniejszy od drugiego! Śliczne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale koszyczki, nie umiałabym najpiekniejszego wybrać.Powodzenia we wyzwaniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ale cudeńka:) śliczne, kolorowe, świąteczne, radosne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te koszyczki, takie wesolutkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje koszyczki są cudowne jeden u mnie już mocno przykurzony ale stoi:):) i jest nadal cudowny

    OdpowiedzUsuń