piątek, 14 czerwca 2013

Kilka odsłon małego jeżyka

Dalej będzie pozlotowo. Dziś moja druga w historii karteczka sztalugowa. Podoba mi się ta forma! Jest taka hm... elegancka? dopracowana?
Stworzyłam kartkę (oczywiście na różowo:)) z okazji urodzin. Starałam się bardzo. Z efektu końcowego byłabym bardziej zadowolona gdyby lepiej udało mi się zorganizować kwiatki po lewej. Jakoś tak nie bardzo mi to wyszło.
Ale starała się dopracować karteczkę pod każdym względem - środek też.
Tutaj kilka rzutów na mojego jeża :)





W pracy wykorzystałam:
* Zestaw papierów Tulip
* tekturki Country Campanions
* Digi stempel od Joli G
* dziurkacz listki i brzegowy
* wykrojnik Marianne Design
* różyczki papierowe
* różyczka piankowa

Witam wszystkich nowych Obserwatorów :) starym dziękuję za odwiedziny i komentarze :) Na bieżąco staram się Was odwiedzać :)

7 komentarzy:

  1. Cudowny jeżyk ;D Karteczka przepiękna. Widać, że pasuje Ci ta forma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowna karteczka, sliczne kolorki..moje ulubione no i...forma, w której się spełniasz:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak z twojego jeża :) Karteczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudności zrobiłaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oleńko boska ta karteczka słodziutki jeżyk i te słodkie kolory zrobiłaś pięknego cukieracha mnie się bardzo podoba ja uwielbiam takie słodkie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń