sobota, 11 maja 2013

Z tagiem i w falbankach

Dziękuję za wszystkie odwiedziny, ciepłe słowa i coraz liczniejszy udział w moim candy :) Zgodnie z obietnicą szykuję małą dokładeczkę, ale o tym innym razem. Dzisiaj pokażę Wam karteczkę w formie, w której nigdy nie działałam.
Kartka powstała na bazie kursu z Magicznej Kartki - polecam gorąco :) Choć to moja pierwsza taka, w dodatku jest dość pracochłonna (przynajmniej moim zdaniem) to raczej wrócę do tego pomysłu - bardzo podoba mi się efekt. Ciekawa jestem Waszej opinii :)
Nie przedłużając moja karteczka prezentuje się tak:


Karteczkę zgłaszam na następujące wyzwania:
 * Namaste - "Falbanki" (25.05/31.05)
*Scrapki-wyzwaniowo - Praca z tagiem (23.05)
*Silesian Craft - Majowy bukiet (16.05)

10 komentarzy:

  1. Ciekawa forma. Karteczka jest urocza z tymi motylkami! I to chhyba te, z których wycięłam Ci koło? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie :) uwielbiam te papierki :) są pastelowe, lekkie i przyjemnne - zrobiłam z nich kilka moim zdaniem naprawdę udanych prac :)

      Usuń
  2. wspaniala pastelowa praca..bardzo mi sie podoba nie tylko na jakosc zrobienia ale i na te kolorki..Sliczne lekkie i takie pasujace na kazda okazje.Pozdrawiam Cie serdecznie i zycze powodzenia we wzywaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ się dzieje na tej kartce:)
    dziękuję za udział w wyzwaniu
    pozdrawiam
    Teo
    DT NAMASTE

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka! Bardzo mi sie podoba ten pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie zrobiłas karteczkę. Zakładki czy kieszonki są bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa nieco zwariowana kompozycja ... sie dzieje !!!
    Ki - DT NAMASTE :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ fikuśność i fantazja:-) Taki kartkowy majstersztyk i żarcik w jednym:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł z tagami:)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń