środa, 6 grudnia 2023

Ja pierniczę!

 Pierniczycie czasem? 

Mnie się zdarza. Kiedyś nie lubiłam pierników - denerwowały mnie te wszystkie korzenne aromaty, ten zapach cynamonu i innych korzeni. Ale... wraz z wiekiem to jest kolejny smak, do którego uważam dohrzałam. I teraz no cóż - pierniki lubię, nawet bardzo. 

Ta kartka wynika właśnie z pierniczenia ;) Jest wynikiem absolutnych ścinkowych działań. Bo jak już pisałam kiedyś, dawno temu, nie lubię bardzo marnotrawić. Niczego. Ścinki też wykorzystuję - nawet te najmniejsze....






Kartkę posyłam na wyzwania:

Art Piaskownica 6.12.2023


Diy 30.12.2023


BlondScrapTeam 27.12.2023



2 komentarze:

  1. Lubię pierniki i sama też je piekę. Jednak dodaję mniej przyprawy piernikowej niż w przepisie ;).

    Kartka jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle pierniczków na kartce a ja jeszcze swoich nie upiekłam :-).

    OdpowiedzUsuń