niedziela, 27 czerwca 2021

Podziękowanie na zakończenie roku

 Witajcie :)


Piękne lato za oknem, prawda? Zachęca to do robienia prac lekkich, kolorowych i do granic kwiatowych :) Z wielką przyjemnością sięgnęłam więc po jedną z moich najulubieńszych kolekcji papierów od P13 - Hello Beautiful.  I nie dość że wycinałam (co ostatnimi czasy uwielbiam), to jeszcze sobie powarstwowałam, pochlapałam.... ehhh sama przyjemność






Kartkę posyłam na wyzwania:

Zielone Koty 4.07



P13 28.06

Paper Card 30.06



5 komentarzy:

  1. Piękna kolorowa kartka . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, też bardzo lubię tę kolekcję:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń

  3. Śliczna kartka! Podziękowanie w takiej oprawie na pewno spodoba się nauczycielce. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card. DT Joanna-Gio

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card DTBarbara

    OdpowiedzUsuń