środa, 7 października 2020

Szczególny dzień

 Witajcie :)


Już dawno nie pisałam ot tak - o niczym. Chyba cierpię na jesienny brak weny pisanej. Dlatego dzisiaj znowu tylko sucha kartka - jesienna.Ostatnia się Wam spodobała - dziękuję za komentarze. Faktycznie mnie też się wyjątkowo podoba :) Ciekawa jestem Waszego zdania o dzisiejszej karteluszce.

 I czasami bardzo żałuję, że kupuję pojedynczo te arkusze do wycinania - potem nie mogę już nic dorobić ;)










Kartkę posyłam na wyzwania:

DIY  31.10


 

Tekturkowo 31.10


 Misz Masz Papierowy
12.10




 

7 komentarzy:

  1. Mi też jakoś ostatnio mniej chce się pisać a bardziej pokazywać :-). Piękna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa - DT Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna po prostu, podoba mi się! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy" Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu - Tekturkowo DT

    OdpowiedzUsuń