wtorek, 29 września 2020

Czas na emeryturę!

Przejście na emeryturę jest niewątpliwie ważnym momentem w życiu każdego człowieka.

 Przyszło mi na myśl, że to tak jak z porami roku - emerytura jest swego rodzaju początkiem jesieni życia. 

Dlatego moja interpretacja tematu jest jesienna. W dodatku wykonana z papierów Mintay, których długo nie mogłam pociąć, bo nie chciałam tego pięknego motywu z ptakiem i ksiązkami zasłonić dodatkami, dlatego wymyśliłam dla niego nieco inne oblicze ;)

 







 Kartkę posyłam na wyzwania:

TDZ 12.10


 Szuflada 9.10

linia drzewo-pomarańczowy-sznurek



8 komentarzy:

  1. śliczna,ja bym chciała doczekać napisu Ela czas na emeryturę...haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do emerytury jeszcze mam sporo.. ale jak przyjdzie czas, mam nadzieję, że taką śliczną karteczkę dostanę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i wspaniałe przeznaczenie znalazłaś dla tych jak piszesz cudownych papierów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie z tymi papierami! Takie piękne, że żal pociąć.... :( Jednak brawo za odwagę i wykonanie takiej cudnej karteluchy! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny klimat, dziękuję za zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń