poniedziałek, 23 marca 2020

Zostań w domu

Witajcie serdecznie :)

Tytuł mówi sam za siebie. Jak większość z nas utknęłam w domu. Nie do końca z własnej woli i przyjemności. Sytuacja jaka jest - nie będę się rozwodzić, każdy wie. Ale jak już zdarzył się ten czas przymusowego zatrzymania, pewnego rodzaju życiowego STOP to może i jest to czas do refleksji? Po co to wszystko?

Ja tymczasem postanowiłam wykorzystać ten dodatkowy czas - mam wiele pomysłów - jestem w domu już tydzień i w sumie nie zdążyłam się jeszcze znudzić ;) Po części zawdzięczam to FB i licznym inicjatywom, które się tam dzieją. Zdążyłam już na dobre wciągnąć się w aktywność fizyczną, powtórzyć co nieco anatomii, nadrobić zaległości co jest aktualnie modne ;)

No i przede wszystkim wreszcie mogę oddać się naszemu cudownemu hobby bez presji czasu :)
Z pomocą przychodzi wiele sklepów/producentów akcesoriów i dodatków do scrapbookingu.
Dzisiaj postanowiłam skorzystać z mapki zamieszczonej na grupie Lemoncrafters i stworzyć kartkę z moich ulubionych fioletów. Co z tej twórczości wyszło?
Zobaczcie proszę.









1 komentarz:

  1. Też lubię fiolety i kartka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń