niedziela, 26 stycznia 2020

Pudełko pełne wspomnień

Witajcie :))

Dzisiaj pokażę Wam pudełko, które jest recyklingiem pudełka po bieliźnie, przerobione na pudełko na zdjęcia. Całość powstała z pięknych, kobiecych papierów Scrap and Me - Pink Blossom  i jest jednocześnie liftem przepięknej pracy Reni z tego wyzwania. Podjęłam rękawicę i z Jej męskiej kartki zrobiłam swoją pudełkową wersję - kobiecą i romantyczną.

Pobawiłam się też trochę maską, gdzie motylki następnie posypałam białym brokatem - więc pudełko delikatnie się mieni, całość również pochlapana.













Pudełko posyłam na wyzwania:

TDZ 1.02

Scrap and Me 30.01
Szuflada 19.02

6 komentarzy:

  1. Piękne pudełko. Ślicznie je udekorowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень милая и нежная коробочка! Ваши цветы делают ее неповторимой, а вдохновение от Рени наполнило обычную упаковку и превратило ее в подарок. Спасибо от TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i romantyczna praca! Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu TDZ, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, bardzo romantyczna praca,dziękuję za zabawé z TDZ, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i delikatna karteluszka. Witamy w Otwórz Szuflade

    OdpowiedzUsuń