niedziela, 17 listopada 2019

Zima stulecia

Witajcie serdecznie :)

Wiecie co? Lubię jak kartka ma swoją historię, jak do czegoś nawiązuje, albo została czymś zainspirowana. Moja dzisiejsza powstała z inspiracji wyzwaniem Sklepiku Gosi oraz ... wiadomości pogodowych, jakoby to za kilka dni miała nas nawiedzić zima 30-lecia. Ja poszłam o krok dalej - u mnie w shaker card jest naprawdę mroźno i zimowo :)
Czego tam nie ma? Gesso, farba akrylowa, brokat, śnieg z pasty śniegowej oraz śnieg taki przestrzenny...

A wszystko oczywiście mocno przestrzenne i z typu "świat zamknięty w kartce". To chyba w tym roku będzie mój typ :)

Zdjęć jest dużo, ale i tak nie udało mi się w odpowiednim stopniu oddać atmosfery tej kartki! Jest taka biała, taka lekka i taka zimowa!
















Moją bielusieńką kartkę posyłam na wyzwania:

Sklepik Gosi 24/11

5 komentarzy:

  1. Piękna praca! Taka zimowa, lekka, bajkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie biała , jak na Alasce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach....mieć takie cudo,zacznę lubić zimę....cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna zima. Uwielbiam taką!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń