czwartek, 13 grudnia 2018

Cicha noc, świąta noc...

... wiecie, że to moja jedna z ulubieńszych kolęd? Co ja gadam! Ja uwielbiam większość kolęd! Ale ta ma w sobie taki spokój, taką hm... świateczną zadumę.
I wiecie co? że żałuję, już to pisałam, ale się powtórzę - że żałuję, że ten okres przygotowań już prawie się kończy, że jeszcze tylko 10, no 12 dni i już będzie trwać ten świąteczny czas i że on przeminie tak strasznie szybko :(
jak co roku zresztą :((

Ale nie o tym przecież miało być!
Możecie dziś zobaczyć kartkę skąpaną w złocie. Ogólnie nie lubię złota w pracach (nie to co na sobie ;), ale do świąt wyjątkowo mi ono pasuje. Praca na bazie papierów Lemoncraft - Dom Róż z cudnym cyatetm Anemone. 
Wykorzystałam cudne gałązki jemioły oraz ostrokrzewu.







A że jestem wybitnym fotografem ;) to zrobiłam też zdjęcia w innym świetle, dla pokazania efektu złota ;)





Pracę posyłam na wyzwania:

Klub Twórczych Mam 8.01


Scrapek 6.01





18 komentarzy:

  1. piękna kartka! masz rację, ja też najbardziej lubię ten czas przed świętami. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna i piękna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogato ozdobiona i piękna kartka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, jest cudowna! Dziękuję za udział w zabawie Three Wishes, pozdrawiam - Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatyczna karteczka :) . Dziękujemy za udział w essowym wyzwaniu . Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko co robisz jest niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i delikatna praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu Essy floresy

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolęda i kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękna kartka, elegancka, tak mało elementów, a wydaje się taka bogata. Niezmiernie mi się podoba. Na razie jesteś moim faworytem w tym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna i elegancka, pięknie się błyszczy, dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta delikatność. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka Olu ;) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kompozycja:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna:) Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna kartka, pięknie ukwiecona :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, idealna na świąteczny czas! :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń