wtorek, 28 sierpnia 2018

Tropikalny ślub

Witajcie serdecznie :))

Dzisiaj przychodzę do Was z czymś, co nawet dla mnie jest dużym zaskoczeniem. Moja mama skwitowała, gdy pokazałam co tam urobiłam - "oszalałaś". To nie jest wykluczone, ale nawet jeśli to całkiem miłe szaleństwo, które dało wiele radości.
Idąc za latem, które w tym roku wyjątkowo nam się spisało, chciałam pokazać Wam bardzo kolorową i energetyczną kartkę na ślub.
Scrapowy świat oszalał na punkcie wycinanek, wycięłam więc trochę i ja :)

Gotowi?














Kartkę  posyłam na wyzwania:
Scrap and Me 31.08

Filigranki 15.09

Art Piaskownica 24.09



11 komentarzy:

  1. świetnie skomponowane!oryginalnie:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie świetny pomysł, niesamowicie kolorowa i energetyczna karta, zresztą kto powiedział, że kartki ślubne muszą być stonowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, cóż za precyzja w wycinaniu. Podziwiam. Na bogato, ale nie jest przeładowana. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super klimatyczna kartka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie nietypowa praca, ale bardzo fajna i odważna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle kolorowa, aż miło - dla papużek nierozłączek w sam raz :) Fajny pomysł na kartkę ślubną w takich wakacyjnych kolorach. Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek. Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i kolorowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super:)Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly":)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń