niedziela, 19 marca 2017

500!

Witajcie w ten piękny, typowo marcowy dzień :))

Choć pogoda za oknem nas nie rozpieszcza to ja mam dla Was dzisiaj małą niespodziankę :)

Dzisiaj piszę 500 blog na blogu :) Lada chwila będą 4 lata, od kiedy przeniosłam moją Krainę z blox.pl właśnie tutaj. Wtedy nie przypuszczałam, że minie tak wiele czasu, że napiszę tak wiele razy, pokażę tak dużo prac, poznam tak wiele wspaniałych ludzi, którzy napędzają i motywują!

I choć na Wasze blogi przyznaję szczerzę zaglądam duuużo rzadziej (ale wciąż staram się choć raz w tygodniu Was poodowiedzać), to cieszę się, że i Wy o mnie nie zapominacie :) W sumie już wielokrotnie się zastanawiałam, czy kontynuować dalsze pisanie, wstawianie zdjęć, itd. Chyba się uzależniłam, bo smutno mi się robi, gdy pomyślę, że mogłoby tego miejsca nie być. W swoich dyskowych czeluściach przechowuję bardzo wiele zdjęć prac, których nie mam czasu obrobić i wrzucić stąd trochę więcej może ciszy na moim blogu.

Ale, ale... jak już wspomniałam to 500 post :)) Każdy powstał dla Was :) I za to że je czytacie - dziękuję bardzo :)

Z tej okazji przygotowałam dla Was tradycyjną zabawę, a nawet dwie ;)

Pierwsza to standardowe candy :)
Tutaj nie ma zasad - znaczy nie musicie mnie lubić na siłę, nie musicie wstawiać postów na blogu, wystarczy, że zostawicie komentarz numerując od 1 :)

Co będzie do wygrania? Myślę, że przed końcem zabawy, która trwa do 19 kwietnia, pokażę Wam prezencik.


Druga zabawa jest dla chcących pogłówkować :)
Jest pudełko, zdjęcie poniżej, trafi ono do Osoby, która prawidłowo wskaże, czym będzie wypełniona każda z przegródek :) Tak symbolicznie jedna przegródka na każde 100 postów :) Kto wchodzi do gry??

Oczywiście samo zgłoszenie bierze udział w candy, zgłoszenie z wymienieniem 5 elementów, które mogą się znaleść w pudełku bierze udział zarówno w candy jak i w zabawie pudełkowej.
Obie przesyłki wysyłam tylko na terenie Polski. Czas do 19.04.2017

Proszę o numerowanie komentarzy :)



29 komentarzy:

  1. 1. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy i gratuluje 500 postów, oby tak dalej. I nawet nie myśl o zamkięciu bloga, bo ile byśmy straciły nie mogąc podziwiać Twoich pras :)
    Co do pudełka to jest super, mam takie w domu i trzymam w nim guziczki podzielone kolorami.
    oj przydałoby się takie do kompletu :)
    A do przegródek można włożyć: 1: kwiaty, 2: liście, 3: dżety, perełki, koraliki, 4: wstążki i koronki, 5: cała reszta różnych drobnych przydasi jak np zawieszki, mini figurki, kabaszony itd, id :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Pierwsi rzadko wygrywają ,ale ktoś musi rozpocząć kolejkę ;-D Gratuluję 500 posta i życzę wielu,wielu kolejnych :-D Chętnie się ustawiam po słodkości , a w pudełku mogą się znaleźć koraliki ,guziki ,ćwieki ,metalowe zawieszki ,taśmy washi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 500wow to jest wynik, gratulacje 🎆
    Fajowa ta skrzyneczka, widzę w niej: Kwiaty, kaboszony/buttony, cwieki, zawieszki, tekturki 😛 no nie wiem, nie wiem co Ty tam widzisz ale zapewne będzie pięknie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. Gratuluję 500 postów, jestem bardzo ciekawa co będzie do wygrania w twoim candy. A co do pudełeczka to myślę, że znajdą się tam scrapki, perełki, koronki, wstążeczki, może jakieś koraliki, :) Banerek na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. 5.Gratulacje, wspaniały wynik postów ! Życzę kolejnych setek, tysięcy :) Staję w kolejce po niespodziankę
    A w pudełeczku - kwiatuszki Twojej roboty, koraliki, scrapki, tasiemki-koronki, a w ostatniej coś słodkiego- a co ja łasuch jestem !

    OdpowiedzUsuń
  6. 7. Gratulacje!!! szmat czasu i zyczę dalszych lat radości z tworzenia!A co może być w pudełeczku? scrapki, kwiatuszki, kokardki, motylki, zawieszki metalowe?

    OdpowiedzUsuń
  7. 8.Wow 500 to jest wynik. Chętnie przyłączę się do zabawy.A w pudełku moze będą akcesoria do robienia biżuterii :koraliki,szpilki,zapięcia,zawieszki, gumki

    OdpowiedzUsuń
  8. 9. Gratuluję 500
    Chętnie się zabawię
    Co do pudełka kokardki, listki, mulina, koraliki, małe nożyczki

    OdpowiedzUsuń
  9. 10.
    Kochaniutka moja, Wszystkiego Najlepszego! Cieszę się że Ciebie poznałam i mam szansę podziwiać Twoje pracę i dlatego życzę CI kolejnych 500 postów :)
    Na zabawę oczywiście się zapisuję! Moze 10 przyniesie mi szczęście hihihi .
    Co do pudełeczko to podejrzewam,że będą tam 1. Kwiaty 2. Wstążki i koronki 3. Metalowe Ozdoby 4. Koraliki i Perełki 5. Małe drewiane wycini :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. 11.
    Hej, gratulacje takiej ilości postów! Oby tak dalej i życzę czasu i siły do dalszego tworzenia :)
    w pudełeczku myślę że mogą się znaleźć: 1) kwiaty 2)półperełki 3)sznureczki 4) scrapki/tekturki 5) metalowe zawieszki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 12. No to teraz to już będzie tylko "500+" :)
    Z przyjemnością piszę się na candy, ale w zgadywanki się nie bawię tym razem :) Nie wierzę w swoje umiejętności dedukcji ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 13. 500 postów to jest osiągnięcie :)Z przyjemnością ustawię się w kolejce. A w pudełku mogą być: scrapki, wstążki,kwiatki, kryształki lub pół perełki, elementy metalowe

    OdpowiedzUsuń
  13. 14. 500 postów - ładny wynik, nie wiem kiedy dorównam, może na emeryturze ;)
    W zgadywankach jestem słaba więc sie poddaję ale w zabawie biorę udział.
    Pozdrawiam wiosennie :)
    aSia

    OdpowiedzUsuń
  14. 15. Uwielbiam candy i niespodzianki. Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  15. 16.
    Gratuluję pięknej liczby postów i życzę weny na kolejne 500 a nawet więcej ;)
    I absolutnie nas nie opuszczaj, mimo życiowego biegu jakoś czas musisz wygospodarować, żeby nas dalej inspirować :)
    A co może być w pudełku... Jestem żarłok, więc strzelam że 5 gatunkow ciastek :P

    OdpowiedzUsuń
  16. 17. Olu Gratuluję 500 posta i nie uciekaj. Ciesz nasze oczy Swoimi pięknymi cudami.!! Czekam na kolejne 500 plus.. postów i wiele wiele kolejnych.
    A co do zabawy, to obstawiam...różne rodzaje herbat:D

    OdpowiedzUsuń
  17. 18. Gratuluję takiej ilości napisanych postów i zbliżających się 4 urodzin bloga. Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie.
    Co do pudełeczka widzę, że jest ciut za wysokie na bobinki z mulinami. Także nie wiedzę w nim nic innego jak przydasie scrapbookowe: kwiatki, półperełki, tasmy washi, wstążeczki/ koronki i tekturki. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 19. Jestem pełna podziwu, bo sama bloguję prawie cztery lata a ledwo przekroczyłam 100 postów. :) Również miałam chwile zwątpienia, czy ma sens dalej pisać ale mam dokładnie takie same odczucia co Ty - stworzyłam swój mały świat i mimo wszystko chcę by trwał. :) Chętnie biorę udział w candy, co do zgadywanki - półperełki/taśmy washi/drobne elementy ze sklejki/wstążki/coś metalowego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 20. Jak ja mogłam ominąć taki post?
    Nadrabiam i się zapisuję. Gratuluje 500 postu :)
    A w pudełeczku mogą pomieścić się cekiny, guziczki, koraliczki, metalowe zawieszki, szpilki/igły

    OdpowiedzUsuń
  20. 21. Gratuluję Ci 500. posta i życzę wielu fajnych następnych.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce.
    W pudełeczku trzymałabym koronki, wstążeczki i tasiemki, koraliki, cekiny i dżety itp., guziczki i metalowe zawieszki.
    Obserwuję jako Marille.
    Banerek tutaj - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 21. Gratuluję Ci 500. posta i życzę wielu fajnych następnych.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce.
    W pudełeczku trzymałabym koronki, wstążeczki i tasiemki, koraliki, cekiny i dżety itp., guziczki i metalowe zawieszki.
    Obserwuję jako Marille.
    Banerek tutaj - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 22. Życzę Ci jeszcze wielu takich "500" postów:)
    Z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy:)
    A w pudełku trzymałabym: buttony, koraliki, cekiny, perełki i guziczki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. 23. Gratuluję! Życzę jak najwięcej postów i mnóstwa czytelników!
    Pudełko - obstawiam, że mulina na bobinkach :-) No, u mnie tak jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. 24. Gratuluję pięknego wyniku i życzę wielu, wielu kolejnych postów! Dołączę również do zabawy! A w pudełeczku być może się znajdą tekturki/scrapki/kwiatki/ozdóbki typu perełki, koraliki/metalowe dodatki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 25. Gratuluję świetnego wyniku i życzę Ci wielu kolejnych postów! Z przyjemnością dołączam do zabawy :)
    A w pudełeczku umieściłabym: cekiny, koraliki, guziki, półperełki i całą pasmanterię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 26. Ja również ustawiam się w kolejce:) Gratuluję:) Ja w pudełku umieściłabym mulinę na bobinkach, każda przegródka w innym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  27. 27.
    Z chęcią i ja się przyłączę do zabawy :).

    Myślę, że do pudełka może włożysz:
    - kwiatki zrobione przez siebie,
    - papierowe wycinanki scrapowe,
    - inne przydasie do robienia kartek,
    - mulinę,
    - coś słodkiego/coś do picia.

    OdpowiedzUsuń