środa, 17 sierpnia 2016

Krasnalkowa kartka

Witajcie :))

Dziś na blogu Scrapy Land rusza kolejne wyzwanie. Tym razem z użyciem digi lub innego obrazka. Ja pokusiłam o coś nowego. Dla mnie nowego :)

Widzieliście w życiu krasnala? Mnie się zdarzyło :) Ostatnio w górach widziałam wiele krasnali - ludzików w prześmiesznych foliowych pelerynach, których kaptury sterczały, jak krasnalowe czapki. Widziałam całe morze krasnali, małych, dużych, średnich, w różnych kolorach :) Taka magia tylko w górach :) polecam :)

Zainspirowana tym widokiem, rządna nowych doznań postanowiłam pierwsyz raz w życiu samodzielnie zmierzyć się z malowanie stempla. Tak, tak stempla. Choć słowo stempel jest tu nadużywane ;) Stempelka raczej ;)

Zerknijcie sami





W tym małym Gnomie zakochałam się bez pamieci i nie było przeproś - musiałam go kupić, a dzięki niemu zakochałam się w kolorwaniu ;) Wiem, wiem to pierwsza moja próba, choć de facto przed tym gnomem pokolowałam 8 innych ;) wybrałam najlepszego, choć do perfekcji i tak trochę brakuje. 8 kredek akwarelowych nie pozostawia jednak dużego pola do popisu :) Ale gnom jest cały i zdrowy :) i już cieszy oczy innego Gnoma :) 

Kartkę posyłam na wyzwania:
- Scrapek 4.09 

14 komentarzy:

  1. Wazna, ze inny Gnom zadowolony. Super karteczka 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na ten post i tego krasnala. Wyszedł Ci genialnie i bardzo mi się podoba. Super!! To kiedy kolejne kolorowanki?:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, gratulacje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka, a krasnal jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie jestem mocna w kolorowaniu i chociaż ciągle próbuję, to nie wychodzi mi tak pięknie jak Tobie :DDD. Cudna kartka, a gnom przepiękny :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna karteczka, krasnal przeuroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. What a cute card! I love the lacy heart you used for a background. Thanks for sharing your card at ATSM.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaka śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń