środa, 6 lipca 2016

Ślubny komplet po polsku ;)

Witajcie raz jeszcze ;)

Przede wszystkim chciałabym serdecznie przeprosić moich wszystkich polskojęzycznych Obserwatorów i Przyjaciół - chyba z wielkiej ekscytacji i mojego debiutu coś poknociłam i poprzedni post ukazał się jedynie w języku angielskim. Postaram się to nadrobić ;)

Jak już część wie, a część się domyśla stałam się częścią gościnnej grupy projektowej Scrapy Landu. To moja pierwsza przygoda z DT, czuję tremę ;) W dodatku język angielski nie jest mi bliski, więc pewnie piszę z błędami - jeśli ktoś widzi coś strasznego w tym pisaniu - śmiało pisać do mnie - nie obrażam się, a uczę ;) Poprawki mile widziane ;) to tak przy okazji.

Dziękuję też za wszystkie gratulacje i słowa uznania :) Nowe doświadczenia zawsze niosą ze sobą powiem adrenaliny.

Więc dziś pokażę kartkę ślubną z torebką zrobioną dla Natalii i Łukasza. Mój ulubiony komplet. Nie ukrywam, że kiedy chcę zrobić coś tak na 100% od siebie sięgam po Muschrumki i opcję kompletu. Zawsze coś jednak modyfikuję ;)

Tym razem wyszło tak:
Odstemplowane motylki - polubiłam strasznie ten wariant ;) odstemplować i wyciąć ;)

 Brokatowe róże w tiulu schowane....




Komplecik posyłam na wyzwania:
- A do Z24.07

 - Lemonade 20.07

- 123 Scrapuj Ty 19.07



15 komentarzy:

  1. Nie zdążyłam angielskiej wersji skomplementować, więc nadrabiam zaległości :) Śliczny, elegancki komplet! Życzę powodzenia w tworzeniu w ramach DT!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie zdążyłam skomentować posta w języku angielskim. Więć teraz bardzo Ci Olu gratuluję i cieszę się z Tobą z Twojego sukcesu. Wszystkiego dobrego!!! Powodzenia w DT, a komplet, przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, elegancka i wspaniała!
    Gratuluję debiutu w DT, aż się dziwię, że dopiero teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO Olusia dobrze, że po polsku ;) <3 Piękna kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet. "Grzybki" faktycznie pasują na tę uroczystość. Gratuluję debiutu. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorystycznie komplet :-))) Urocze motylki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorystycznie komplet :-))) Urocze motylki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! Wspaniałe wykonanie!Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Od A do Zet. Serdecznie pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet! Dziękuję za udział w wyzwaniu z 123scrapujTY :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Przepiękna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękny komplecik! Wszystko dopracowane. Nic nie pozostaje jak bić brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosty aczkolwiek elegancki i pełen uroku komplecik. Fajna kompozycja. Bardzo mi się podoba. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu sklepu Od A do Zet. Dziękuję w imieniu całego zespołu i życzę powodzenia. Pozdrawiam MargoLa

    OdpowiedzUsuń