wtorek, 25 lipca 2017

Pourlopowe wspomnienia

Witajcie serdecznie :)

Środek wakacji, środek lata. Jedni już po urlopach, inni w trakcie lub dopiero w planach. Ja niestety swój mam już za sobą. Ale dzięki scrapkowo.pl znów powróciłam na dzikie plaże (są też i cywilizowane, ale te dużo bardziej mi się podobały) wspaniałego, słonecznego Cypru.

Nigdy nie robiłam prac innych niż kartki, notesy... Nie dałam rady LO. Ale forma, którą za chwilę Wam pokażę strasznie mnie wkręciła. Zerknijcie na mojego magic boxa :)





















Mojego Magic Boxa posylam na wyzwania:

Zielone Koty 20.08
Eko-Deco 13.08
Filigranki 5.08

24 komentarze:

  1. Pięknie oprawione morskimi akcentami wakacyjne zdjęcia :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wspomnienia, wspaniałe szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie oprawione wakacyjne wspomnienia! Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne wspomnienie w super oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eko-Deco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, rewelacja! Szczęka mi opadła:) Serio, wszystko wygląda PRZEPIĘKNIE!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały , dopracowany album. Dziękuje za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Super urlop i super praca!!! Box wygląda fantastycznie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna pamiątka - dopracowany każdy szczegół !
    dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pourlopowe wspomnienia . . . Goryczak żółciowy - szatan. Nie trujacy ale gorzki, mozna troszke nadgryzc dla identyfikacji. Edible Mushrooms ...
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  13. wpaniała pamiątka z wakacji można w kazdej chwili wrócić i przypomnieć sobie miłe chwile, dziękujemy za udział w wyzwaniu z Filigrankami

    OdpowiedzUsuń
  14. Tu się dzieje! :) Ładna praca. Trzymam kciuki :)
    Lucyna z EKO-DECO

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. Śuper praca ;) Dziekuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Piękny :) Dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest takie pudełko z kartami w środku? Bo one chyba nie są spięte, jak w albumie? Bardzo ciekawa forma i piękne wykonanie, super morska praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń