czwartek, 27 kwietnia 2017

Ślubnie dla Kwiatuszków

Witajcie serdecznie :))

Hm... będzie w kwiatach dla Kwiatuszków :) Dwa Kwiatki się spotkały, pobrać się wymyśliły i stąd moja dzisiejsza inspiracja, także na blogu scrapkowo.pl :)
A że Kwiatki bliskie w pewnym sensie mojemu sercu są, to musiało być... od serca :)
Czyli w komplecie, jak lubię najbardziej. Wiem, o co zaraz zapytacie - kwiatki - niestety nadal mi z foarmiranem nie po drodze, tzn już mam, nawet w domu piankę, tylko czasu na próby nie bardzo, więc od razu mówię, kwiatki kupione u dusz posiadających zdolne ręce :)











Kartkę posyłam na wyzwania:
-Białe Kruczki 30.04
- Studio 75 30.04. papier w kwiaty-tekturka-perełki
- Misz Masz Papierowy 30.04


17 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowo i oryginalnie. Śliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i romantyczny komplet :-D Kolory ,kwiatki i kompozycja zachwycające !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik:)
    A ta torebeczka to z wykrojnika czy jakoś inaczej robiona? - śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny komplecik a kwiat zachwyca!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, przestrzenna kartka:) A kwiaty z foamiranu... to tylko kwestia czasu, wkrótce sama będziesz je robić, jak już pianka czeka ;)U mnie było tak samo:)) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuje za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh wow, this is stunning!! The flower looks amazing!! I love the layers and design!! The bag is gorgeous, too!! Love this!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. I kolejna cudna kartka, ogromnie mi się podoba. A z pianką mam podobnie - kupiłam, ale czeka na lepszy czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ślicznie! I fajnie opakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny komplet stworzyłaś i jak miło mówisz o znajomych :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wkomponowałaś te kwiaty, trafiły w dobre ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kwiatuszki i praca równie piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny komplet!!! Radosny i słoneczny :DDD. Młodym pewnie bardzo się podobał :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne kwaity i cudny komplet! Dziękuje za udział w zabawie z Białymi Kruczkami!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycające :)
    Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)
    Pozdrawiam,
    Linda

    OdpowiedzUsuń