niedziela, 2 października 2016

Na jesienne smutki

Witajcie weekendowo :))

Za oknami zrobiło się jesiennie, pięknie, kolorowo... taką jesień uwielbiam. Mogę ja chłonąć każdym zmysłem, każdą komórką, czuć ją nozdrzami i widzieć oczami... poezja.
Faktycznie jesień potrafi nas rozpieścić - wyjątkowe barwy, prawdopodobnie ostatnie podrygi słońca tak przyjemnie rozleniwiające naszą skórę. Ja się dzisiaj zakochałam - w tych barwach, w tej jesiennej melancholii pozytywnej, w babim lecie, które znienacka pokryło moją twarz w trakcie rowerowej przejażdźki... to wszystko mnie zainspirowało :) z tej inspiracji jak twórca szalony, wpadłam do domu rządna scrapków, papierów, tuszy i stempli... z tej fascynacji powstała pewna jesienna praca, ale na razie cicho sza ;)

Dziś przychodzę do Was z innym pomysłem - dla tych, co niekoniecznie tak entuzjastycznie podchodzą do jesieni, których ogarnia jesienny smuteczek, ale także dla tych, którzy pragnęliby ją zatrzymać - na dłużej, na zawsze - za to piękno wyjątkowe, różnorodność barw, kasztany na chodniku i klucz dzikich ptaków odlatujących by wrócić tu za rok....

Więc (od więc się nie zaczyna - tak mówiła polonistka ;)), więc mnie natchnęło, żeby i Wam się milej zrobiło - u mnie nadal życiowe burze i wichry, trzeba przeczekać, zagryść zęby i mieć nadzieję na lepsze jutro :) Powiem Wam tylko, że faktycznie wszystkie złe doświadczenia sprawiają, że człowiek twardnieje, znajduje w sobie siłę, o jakiej by nawet nie pomyślał.

Ale przecież nie miało być smutno :) Miało być wesoło i radośnie :) o tak na przykład:


 Niespodzianki są miłe, ale tym razem pokażę, co nią będzie - bloczek papierów Bed of Roses 15x15, róże WOC, lilje WOC, garść kwiatuszków ręcznie robionych, ozdobne muchomorki i jakbłuszka, bazy pod kartki zielone i czerwone - większy format - idealne na zbliżające się święta, kaboszony.
Oczywiście nie zabraknie standardowego do "kawy czegoś dobrego" ;)





Zasady:
Jak zwykle u mnie - brak zasad - nie trzeba lubić, obserwować, udostępniać. Aczkolwiek można.
Wysyłka tylko na terenie Polski.
Czas do 30/10/2016.
Zapisując się zacznij proszę wpis od kolejnego numeru i wpisz adres swojego bloga - nie zawsze jest prosto za Wami trafić ;)).

I jeszcze taka moja prośba - nie jest to żaden warunek uczestnictwa, nie będzie rzutował na "wynik", ale jeśli możecie wpiszcie tutuły książek z cyklu "łatwe lekkie i przyjemne", ale też i takie życiowe. Niekoniecznie romanse ;)

No to zapraszam :))



67 komentarzy:

  1. Zapisuję się do zabawy. Banerek wisi na pasku bocznym bloga: cytrulina.blogspot.com
    Z cyklu "łatwe, lekkie i przyjemne" polecam zawsze książki Katarzyny Grocholi, możesz zajrzeć do jej nowości "Przebudzeni"- ona jest nieco inna niż pozostałe, ale choć gruba pochłania się ją szybko. A może Beata Pawlikowska? Choć napisała tyle książek to jednak warto do nich zajrzeć, polecam i te podróżnicze i te "psychologiczne". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Banerek zaraz powieszę :)
    Z lekkimi książkami ciężko, bo ja głównie kryminały czytam :) Z innych podobała mi się rozmowa z Jerzym Hoffmanem "Po mnie choćby potop" i z Magdą Jethon "Państwu pierwszym to powiem" (choć to dla wielbicieli/sympatyków radiowej Trójki). A jeszcze cykl Olgi Rudnickiej o Nataliach. Niby kryminały, ale lekkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3.Ustawiam się w kolejce po jesienne cukieraski :) Banerek wisi na blogu :) Czytam właśnie "Przegryźć dżdżownicę " Grocholi :0 Jej książki można czytać na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. Ja też się ustawiam .Czytam obecnie Pieśń lodu i ognia ,ale to dla osób lubiących fantastykę ;-) Zawsze bawiły i bawią mnie nadal książki Joanny Chmielewskiej ,te wcześniejsze "Wszyscy jesteśmy podejrzani " itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. 5.
    Zapiszę się i ja 😃 Z tym "więc" to chyba wszyscy mamy wpojone, aby go unikać 😉
    Oj ta jesień, żeby ona chciała ciągle być ciepła i słoneczna 😀
    Z serii lekkie i przyjemne polecam Magdalenę Witkiewicz "Szkoła żon", a potem "Pensjonat marzeń".
    p.s. Banerek załączę, ale później. Teraz z tel piszę
    Mój blog : tiny-handmade.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. II - radosny skrzacik, bo przecież candy to wesoła zabawa 😉

      Usuń
  6. 6.
    I ja z chęcią się przyłączę do zabawy.

    Trzymam kciuki żeby szybko minęły złe dni i żebyś w pełni mogła się cieszyć pięknem jesieni :).

    Też mnie uczono, że od "więc" się nie zaczyna zdania, a zwłaszcza "a więc". A niekiedy tak kusi i pasuje hihi.

    Jeśli chodzi o książkę, to polecam "Czarne Wzgórza" Nory Roberts.

    OdpowiedzUsuń
  7. 7. Przyłączę się z przyjemnością :) Do wczesnej Chmielewskiej dorzuciłabym Boczne drogi oraz Lesio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 8. Chętnie wezmę udział w zabawie :) Bnerek na blogu http://pracowniapauliny.blogspot.com/.
    Jeśli chodzi o książki to ja głównie kryminały czytam więc jest jak najbardziej przyjemne, ale nie zawsze lekkie. Mimo wszystko mogę polecić całą trylogie "Millenium" Stiega Larsona oraz wszystkie książki Harlana Cobena :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety tym się nie zajmuje, ale zycze powodzenia blogowym kolezankom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 9. Bardzo chętnie wezmę udział :) Baner już wisi na stronie :) http://bibliotekahaftu.blogspot.nl
    Z lekkich książek mogę polecić "To skomplikowane. Julie", "Najdłuższa podróż", "Nie każdy Brazylijczyk tańczy sambę". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 10 . zapisuję sie :)
    książeczke polecambardzo Odyseja kota imieniem Homer
    Gwen Cooper - cudowna opowieść nie tylko dla miłośników kotów :) ciepła i pouczająca :)

    http://mrumru89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 11. Również się zapisuję :) Mój blog to: http://zminionejepoki.blogspot.com
    A jeśli chodzi o książki "łatwe, lekkie i przyjemne" to polecam powieści autorstwa Emily Giffin, Sophie Kinsella czy Jill Mansell.
    Pozdrawiam, Anna Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja z 12. staję w kolejce po te piękności, może mi się uda, choć jestem nowa w blogosferze ;) http://hafty-magos.blogspot.com

    a z książek polecam Emily Giffin, ja lubię też Paulę Simons, a z polskich Monikę Szwaję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 13. Moja kochana trzynastka mi się trafiła. Super prezenty - również spróbuję szczęścia.

    Jakiś czas temu czytałam: "Czarne skrzydła" Sue Monk Kidd, nie jest lekka pod względem tematyki, ale nie mogłam się od niej oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14. Ja też się zapiszę:-)
      http://bawelnianeniteczki.blogspot.com
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiga
    Mój blog http://quillingowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 16. Z przyjemnoscia dopisuje sie i staje grzecznie w kolejce. http://villaewa77.blogspot.com.es/.
    Jesli chodzi o ksiazki to zaczelam czytac juz jakis czas temu Stephana Kinga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. 17. Chętniae i ja dopiszę się i ustawię w kolejce :) Zapraszam oczywiście do siebie https://zapach-dnia.blogspot.com/
    A co do książek to od początku lata czytam 6 część "Obcej" Diany Gabaldon pt. "Tchnienie śniegu i popiołu". Łatwe są (choć czasem mniej) ale na pewno nie lekkie. Moja część ma 1200 stron :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 18. Może mi się poszczęści.
    Moje tegoroczne książkowe maratony popełniłam przy Madame Chic - seria poradników napisanych w bardzo fajny, lekki spodób. I jeszcze książki Guillame Musso, lekkie, z nutką magii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z książek,które ostatnio sprawiły mi przyjemność to rzecz o Wandzie Chotomskiej, pt" Nie ma nic do ukrycia".Lekka lektura, ciekawostki z życia poetki i podroż sentymentalna do krainy dzieciństwa-z wierszykami Pani Wandy. Do wielu można się uśmiechnąć...
    pozdrawiam - ewa z http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. 20.
    Ja też ja też stanę w ogonku jesli pozwolisz💐

    OdpowiedzUsuń
  23. 21. I ja z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy i zapraszam też na swoje :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/
    A z książek polecam Kristian Hannach - Rzeczy, które czynimy z miłości.

    OdpowiedzUsuń
  24. 22. Więc ...chetnie zapisuję się na Twoje candy wiesz że je lubię . Niech bedzie wesoło . BANEREK NA BLOGU http://kartkomaniaczki.blogspot.com/ . /. och kochana co do ksiązek nie mam czasu ich czytywać . ostatnio tylko bajki na dobranoc córce a z tej dziedziny to serię Baśka polecam uwielbiamy z córką ale to chyba Ci się nie przyda

    OdpowiedzUsuń
  25. 23
    Z przyjemnością dołączę do zabawy:)
    Dopiero poznaję Twojego bloga, ale bardzo mi się podoba i z pewnością zostanę tu na dłuuuugo:)
    Mój blog to: haftowanepasje.blogspot.com

    A książki to moja wielka pasja:)
    Polecam:
    trylogię Anny Łajkowskiej (Pensjonat na wrzosowisku, Miłość na wrzosowisku, Cienie na wrzosowisku);
    trylogię Anny Ficner Ogonowskiej (Alibi na szczęście, Krok do szczęścia, Zgoda na szczęście);
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. To i ja bardzo chętnie zapiszę się na te cukierasy! Banerek na blogu: gosia-tocolubie.blogspot.com
    Bardzo mało mam czasu na czytanie książek ale uwielbiam Nicolasa Sparksa:))

    OdpowiedzUsuń
  27. 25. Skrzacik zaprowadził mnie do Ciebie :) Jeśli mogę to również stanę do kolejki. Posiadam krajowy adres.Mój blog http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  28. 26. zgłaszam się z miłą chęcią
    z książek polecam takich autorów jak: Marc Levy, Guillaume Musso, Richard Paul Evans czy Nicolas Sparks. Może nie każdy z nich porusza tematykę łatwą i przyjemną, ale na pewno tak czyta się ich opowieści
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. 27 . To i ja dołączę do zabawy z ogromną przyjemnością co do książek to Grochola pisze łatwo lekko i zazwyczaj przyjemnie .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne prezenty to i ja staję w kolejce. Tytułu książki nie podam bo czytam tylko sensacyjne a to chyba nie Twoje bajki :-). Za to podaję adres bloga i zapraszam :-).
    http://skladzikzapomnianychmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. 29. Zgłaszam się do kolejki!
    Z chęcią poleciłabym jakąś książkę, lecz niestety ja typowy filmowiec jestem.. :P
    Jednakże zaobserwowałam zewzględu na ciekawe treści i banerek na blogu wisi świeży www.shaunipl.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. 30. Zgłaszam się i ja :)
    Jeśli chodzi o książki polecam Cień Wiatru (Carlos Luis Zafon) - później również kolejne dwie z tego cyklu, oraz Sekretne życie pszczół Sue Monk Kidd.

    Przy okazji muszę dodać, że bardzo podobają mi się Twoje kartki/zaproszenia. Lubię taki delikatny styl :) dlatego też mimo, że nie trzeba dodaję do obserwowanych.

    http://czasikartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. 31 - Obiecałam sobie - dosyć przydasi,wyrabiaj kobieto to co posiadasz, jednak nie mogę nie zapisać się na rozdawajkę , w której są do zdobycia ręcznie robione kwiatuszki.
    Ostatnio czytałam - Nicolas Sparks- Najdłuższa podróż, z przyjemnością czytałam.
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. 32. Piękne nagrody przygotowałaś więc i ja się skuszę na Twoją zabawę. Co do książki dla przyjemności to niestety nic Ci nie doradzę, ostatnio mało czytam choć nie ze złej woli ale raczej z nadmiaru obowiązków. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  35. 33. Kusisz kobieto tymi przydasiami, oj kusisz. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem. Serdecznie zapraszam.
    https://lwiasztuka.blogspot.com/
    Jeśli chodzi o książki, to od dłuższego czasu jestem na etapie bajek, więc za bardzo nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak przyszło mi do głowy...wczoraj leciał Hobbit:Niezwykła podróż. Może skusisz się na trylogię Tolkiena, jeśli jeszcze nie czytałaś. Gorąco polecam. Ja na końcu się poryczałam, że to już koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  37. 34. Ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)
    Banerek na blogu http://plonacemotyle.blogspot.com/
    Lubię jesień - i tą piękną złotą ale i tą smutniejszą też :) bo czemu nie? Jesień ma tyle kolorów ile nasze życie :*
    U nas ostatnio tylko bajki i bajki i bajki :) ale jak lubisz fantastykę to polecam książki Robin Hobb :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 35. Zgłaszam się do zabawy z wielka przyjemnością.
    Banerek u mnie na www.pasjevioli.pl
    A książki polecam: Santy Montefiore jak nie czytałaś to zacznij od Spotkajmy się pod drzewem ombu. i naszej rodzimej pisarki Katarzyny Enerlich :)

    OdpowiedzUsuń
  39. 36. Za Violą tu przyszłam i za nią się ustawiam.:) A polecam wszystko Magdaleny Kordel - seria Malownicze jest rewelacyjna. I jeszcze cykle Agnieszki Krawczyk. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  40. 37. przywędrowałam za krasnalem :) Nie ma obowiązku ale chętnie powieszę krasnala u siebie i zacznę obserwować
    zapraszam do siebie -> ana-lungs.blogspot.com

    niewiele ostatnio czytam lekkich rzeczy tym bardziej ale przy tym się uchichrałam: "stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął" Jonasa Jonassona i "kot w stanie czystym" Terrego Pratcheta. Ostatnia bardzo życiowa :) jeśli jesteś kociarą to pozycja obowiązkowa

    OdpowiedzUsuń
  41. 38. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy. Krasnala "powiesiłam" już u mnie http://maneruki.blogspot.com i korzystając z okazji zapraszam na moje candy. Z książek łatwych i lekkich polecam Chmielewską "Całe zdanie nieboszczyka" i "Lesia" (inne tytuły tej autorki zresztą też polecam). "Stulatek, który wyskoczył przez okno..." też bardzo mi się podobał. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. 39
    Krasnal już u mnie w gościnie :)
    http://esmescrap.blogspot.com/
    W temacie książek - jeśli lubisz thrillery, to polecam książki Harlana Cobena. Gatunek sprawia, że trzymają w napięciu, ale czyta się je niesamowicie lekko i szybko.
    Jeśli lubisz fantastykę i przewrotne poczucie humoru, to polecam serię Świat Dysku autorstwa Terrego Pratchetta. Cudowne "rozśmieszacze", idealne na jesienne wieczory. A jednocześnie w fabułe zawsze wplecione są jakieś mądrości życiowe. Zresztą jeden z moich ulubionych cytatów tego autora jest motywem przewodnim mojego bloga. A w zasadzie towarzyszy mi od początku mojej twórczości i uważam, że jest w nim całe sedno tego, co robimy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. 40
    Na candy się zapisuję ale muszę się przyznać ostatnio nic nie czytałam..

    OdpowiedzUsuń
  44. 41
    O Boziu mało co i by mnie te cuda omineły. Oczyswiście, ze się zgłaszam ! Dam adres mojej Mamusi w PL jakby co :) Kochana polecam CI książkę 'Wampir do wynajęcia' super książką z cyklu :) Buziaczki :* zaraz przypnę banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. 44. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia.
    Baner: bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. 45.Uff jeszcze zdążyłam :) Zgłaszam się! Polecam książkę
    Emily Giffin "Coś pożyczonego"
    Link do mojego bloga: http://mietowamagnolia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. 46. I ja chętna do zabawy.
    http://bieniek5.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. 47 . Zgłaszam się, a banerek zaraz wstawię :) Pozdrawiam!

    lifeandeverythingbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. 48. Długa ta kolejka, ale i tak stanę. Co do książki to nie mam pojęcia, ale chętnie przeglądnę wyższe komentarze i może sama skorzystam :)
    Zapraszam w wolnej chwili do odwiedzin dasanda.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. 48. To ja w ostatniej chwili się przyłączam
    http://kulskowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. 52. Z chęcią się zgłaszam do zabawy :) Mój blog http://mojecudawianki1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. To ja skromnie, nieskromnie się zgłaszam, bo jak się bawić, to się bawić!!A skoro takie słodkości, oj oj, żal byloby przejść obojętnie. Kolejka długa, ale co tam!!Adres bloga zapewne znasz, więc nie będę przypominać.Co do książki. hmm.Obecnie czytam Inferno i nie powiem..to bardzo interesującą lektura. Może spróbujesz?Pozdrawiam Cię serdecznie, banerek u mnie na blogu na pasku bocznym!!

    OdpowiedzUsuń