piątek, 16 września 2016

W Jego dłoniach

Witajcie bardzo serdecznie w końcówce tygodnia.

Dziekuję bardzo za wszystkie odwiedziny, komentarze i za gratulacje. Duże to dla mnie wyzwanie :) Ale będę się starała wywiązać jak najlepiej.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać coś, na czym zeszło mi naprawdę długo. Za długo. Część z Was pewnie pamięta, że swoją robótkową przygodę zaczynałam od haftu. Po skończonych koniach, moja Mama poprosiła o wykonanie czegoś dla Niej. Sama wybrała sobie wzór, a ja powoli, mozolnie i w dłuuuugim czasie go realizowałam. W Jego dłoniach - Dimensions :) Efekt końcowy wygląda tak.

Niestety nie umiałam zrobić zdjęcia gotowego obrazy bez odbić w szkle...
To jest druga, po scrapbookingu moja pasja :) Dużo bardziej mozolna, czasochłonna, ale za to ekonomiczniejsza ;) Szkoda, że doba nie składa się z czasu tylko dla przyjemności ;) Wtedy z pewnością obrazów byłoby więcej.

22 komentarze:

  1. Zachwycam się :) Zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest rewelacyjny,dużo pracy ale za to jaki efekt.........widać że włożyłaś w to swoje serce

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające!!! Warto było czekać na finał :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny obraz, wykonałaś niesamowitą pracę i efekt z pewnością jest jej wart! Cudo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obraz też mam gdzieś ten schemat, bo również mnie zauroczył :).

    Wiadomo, że haft zajmuje dużo czasu i najważniejsze, że go skończyłaś :).

    Tak, tak pamiętam ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękny, wspaniały. Mama zapewne zachwycona 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny :) fajnie, że udało Ci się go skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój haft po prostu zwalił mnie z nóg :) Strasznie mi się podoba i jestem pełna podziwu wykonanej przez Ciebie pracy :) Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycam się, a jest czym..Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft :) Uwielbiam ptaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity :) Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko :)podziwiam mi do takich talentow bardzo daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam te precyzyjne wyszywane obrazki. Już na wejściu zachwycił mnie banerek z końmi :)

    OdpowiedzUsuń