środa, 7 września 2016

Jesienna kartka ślubna

Wszystkich stałych bywalców przepraszam serdecznie za brak polskiej wersji językowej do dzisiejszej mojej pracy. Wybaczcie :( Dopiero w poniedziałek cieszyłam się jak dziecko, że wszystko w życiu się  w miarę prostuje i jakoś układa i w ten sam poniedziałek - bach, ciach i kolejny poważny problem :(( nie będę pisać, bo póki co sprawa bardzo rozwojowa, ale uwierzcie mi - kontakty z Policją i innymi służbami nie należą do najprzyjemniejszych, nawet jeśli występuję się w charakterze pokrzywdzonego....

Wróćmy do kartki. W sumie już ją widzieliści....


 Postanowiłam też pokazywać środki, czasami pytacie jak to wygląda. U mnie tak :)


Kartkę posyłam na wyzwania:
Scrapek.pl 30.09
Przyda Się 3.10
 Fabryka Weny 25/09



14 komentarzy:

  1. Piękna kartka, zapraszam do wspólnej obserwacji.
    http://toisaeven.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) Fajnie, że pokazujesz wnętrze kartki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka Kochana, jak zwykle skomponowałś ją po mistrzowsku. Bardzo CI współczuję :( Mam nadzieję, że stresy CI miną i wszystko się ułoży jak trzeba, rozumiem co czujesz bo ja ostatnio ma takie stresy, że wychodzę z siebie, nie dość, że byłam w szpitalu to jeszcze sprawy urzędowe muszę zaatwić a wiatr mi w oczy kole :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Oleńko po deszczu zawsze wychodzi słonko, życzę ci żeby wyszło jak najszybciej
    a karteczka jak zawsze pełna uroku i dokładności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna kolorystyka . Sprawa mam nadzieję się szybko wyjaśni i będziesz mogła zapomnieć

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna :) Cudne, ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna kartka :) dużo siły i motywacji życzę... to teraz najważniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiaty, cudna kartka..Gdybyś chciała pogadać, to wiesz, gdzie jestem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Twoje kartki, ale ta szczególnie przypadła mi do gustu. Piękna, bardzo ciekawa, i te ciepłe kolory! <3 I trzymam kciuki za pomyślne rozwiązanie wszystkich spraw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna i bogata praca no i ukwiecona :) czyli taka jak lubię :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda Się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna. Bardzo mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń