środa, 20 sierpnia 2014

Wyniki

Witajcie :))

Zapraszam Was po wyniki mojego candy. Najpierw chciałabym serdecznie podziękować za udział. Cieszę się, że znalazło się tyle chętnych. Żałuję, że nie mogę nagrodzić wszystkich. I tak postanowiłam lekko zmienić wcześniejsze zasady, gdyż zwycięzców jest dwóch :)

W ich wyborze pomógł mi pan Random
 Pod tym numerkiem kryje się Teresa
 A tutaj niespodzianka poleci do Blanki


Obu Paniom serdecznie gratuluję - z boku na pasku znajduje się mój e-mail bardzo proszę o kontakt z adresem. Niestety przesyłki już spakowane, a zapomniałam zrobić foto. Mam więc nadzieję, że obie Panie pochwalą się na swoich blogach, tym co znajdują w paczuszce :)

Jeszcze raz bardzo dziękuję za tak liczny udział :)

15 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje dla wylosowanych !!!
    Dziękuję bardzi i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom :) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za zabawę a wygranym gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę i zapraszam na moje cukierki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite, że mnie wylosowało, z moim mikrym szczęściem :) Cieszę się niezmiernie - uwielbiam niespodzianki! I na pewno pochwalę się nią na blogu :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za zabawę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, dzięki za świetną zabawę , zapraszam serdecznie na moje candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. gratki dla wygranych i dzięki za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu, a nie chciałabyś wrzucić swojego szalonego kota w awatara?
    kolekcjonuję takie "damy z kotem" :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie dziękuję i bardzo się cieszę, że to do mnie tym razem uśmiechnęło się szczęście. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń