piątek, 25 lipca 2014

200 :)

Dobrze się złożyło :) otóż wyjeżdżam na urlop ;) tak tak wiem, co powiecie - jak to? przecież dopiero co z jednego wróciłam! Fakt, w tym roku swój czas urlopu podzieliłam na dwie transze. W dodatku zmiany, które mnie czekają w pracy od września są już teraz porządnym źródłem stresu, a raczej nie mam na nie większego wpływu, jak jedynie poddać się odgórnym decyzjom :(

No ale nie o tym przecież chciałam! Wyjeżdzam na urlop - ale Was zostawiam mam nadzieję z miłą niespodzianką. Otóż będzie candy :))
Z kilku powodów - w chwili obecnej (w tym tygodniu dokładnie) stuknęło już 30 tys wyświetleń Mojej Krainy! I to wszystkie dzięki Wam! Nadal jestem w szoku. W dodatku szczęśliwym zbiegiem okoliczności to jest właśnie 200 post! A jeśli powodów jeszcze mało to dodam, że napisałyście prawie 2,5 tys komentarzy :))

No i jak tu się nie cieszyć?? :) więc ogłaszam wakacyjno-świętujące candy.

Co będzie do zgarnięcia?? Tego najstarsi górale nie wiedzą ;) Na pewno będzie to ta mała paczuszka - a co w środku??? :))
Dodatkowo postaram się powiększyć nagrodę o coś, co sami zaproponujecie (czytaj zasady).

Zasady:
 - pod tym postem wyrazić chęć udziału w zabawie - nie musicie dodawać mnie do obserwowanych, ulubionych, itd - fajnie po prostu, że się razem ze mną bawicie :)
- w komentarzu wpiszcie proszę 3 rzeczy/elementy/itp co chcielibyście znaleść w przesyłce (postaram sie przesyłkę dopasować personalnie)
- czas : do dziś do... hmmm 16 sierpnia powiedzmy :) - losowanie 17 - ostatnie candy kończyło się równiutko 17 lutego (pół roku dokładnie)
- wysyłka TYLKO na terenie POLSKI
- fajnie będzie, jeśli na swoim blogu zamieścicie podlinkowany banerek


Gotowi?? To do dzieła :)) a ja na wakacje :))

A i jeszcze na koniec się pochwalę :)
moja ptasia kartka w TOP 2 Magicznej Kartki się znalazła :) dziękuję bardzo :)


91 komentarzy:

  1. ok - no to pierwszy raz będę pierwsza:) i po pierwsze gratuluję wyróżnienia :) poza tym liczę na niespodziankę więc te trzy elementy pozostawię do Twojego uznania :)
    I wszystkiego dobrego na kolejne 200 postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Z przyjemnością spróbuję szczęścia :) Jako że nie posiadam maszynki bardzo ucieszyłyby mnie jakieś elementy z wykrojników i oczywiście jakieś Twoje cudeńko :). Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyników :) Chętnie stanę w kolejce a co do zawatości paczuszki to przede wszystkim jakaś Twoja śliczność i moze coś przydatnego w krzyżykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i życzę wielu jeszcze twórczych inspiracji dla nas, a do zabawy zgłaszam się z chęcią . Co do zawartości ,niech to będzie niespodzianka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na nowych ścieżkach pracy, a wcześniej miłego wypoczynku. Sama zaś zapisuję się z przyjemnością do zabawy. 3 naprowadzające rzeczy? To trudne ale spróbuję: kolory beżowe....och za trudna spawa. Myślę, że niespodzianki jednak są najlepsze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super sprawa,zapisuję sie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana gratuluje wyróżnienia! Gratuluje liczby wyświetleń i ilości komentarzy:) Jednak nie ma co się dziwić tworzysz cudne rzeczy które są przyjemnością dla oka i są strawą dla duszy:) Ja na pewno ucieszyłabym się z kwiatków Twojej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję sukcesów i powodów do świętowania/ Oby było ich jeszcze więcej :) Z chęcią się zapisuję. Banerek już leci na blog:) A co do rzeczy? Wszystko co robię robione jest dziurkaczami, więc może coś przydatnego wykrojonego, kwiaty zawsze mile widziane, tak samo jak różne papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział. Banerek na blogu już wisi :) Co bym chciała znaleźć? Ze wszystkiego się ucieszę, bardzo lubię perełki, pół perełki wycinanki, wstążki, tekturki.
    Przede wszystkim życzę udanego urlopu! Naładuj baterie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same pozytywne informacje :)
    Na słodkości jestem chętna, ucieszą mnie wszelkie przydasie - kwiaty, scrapki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oleńko wypoczywaj, urlopu nigdy nie za wiele:)
    Gratuluje wygranej a ja bym chciała znaleźć Twoje kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę ile okazji na świętowanie. I ja się chętnie zapisuję na candy. Również uwielbiam niespodzianki i wszystko mnie ucieszy. ale jeżeli miałabym wybierać, to jak większość coś z wykrojników i kwiatków :)
    Pozdrawiam i życze miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne cyferki, gratuluje i kolejnych okrągłych osiągów życzę
    piękna okazja na poświętowanie tego faktu
    a ja chętnie dołączę to tego świętującego grona :-)

    I odpoczywaj za tych co jeszcze nie mogą albo już sa po ( jak ja )




    OdpowiedzUsuń
  14. No i oczywiście gratulacje za wyróżnienie, zasłużone :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączam z chęcią do zabawy! Ja w kartkowych zabawach (raczej quilling) dopiero początkuję, więc z chęcią przyjmę coś dla nowicjuszy i np. gotową Twoją cudną kartkę urodzinową, by się było na kim wzorować :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje rocznicowe, sutaszowe candy! Podlinkowany banerek u mnie na sutasz-agi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego urlopu życzę :) No i gratuluję wyróżnienia i osiągnięć blogowych. Staję w kolejce po niespodziankę - jeżeli już mam naprowadzać na to co ma być w środku to chyba: kwiatki, tekturki, scrapki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią wezmę udział ;) Najlepsze są niespodziewajki więc co będzie to będzie. Banerek u mnie na blogu
    http://dzastart-rekodzieloartystyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam i udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie staje w kolejce po te niespodzianki a jeżeli chodzi o te 3 rzeczy to co bys nie wysłała i tak sie ucieszę więc w razie wygranej wenę zostawiam Tobie:)
    Baner zamieściłam u mnie http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnienia! Kartka śliczna! Co do zawartości pudełka, to chętnie znalazłabym w nim kwiatki, a poza tym lubię niespodzianki :)
    http://roznosci-dla-przyjemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Olu, droga kochana OLU, najpierw chce Ci życzyć udanego urlopu....należy Ci się. Po drugie gratuluję tylu wyświetleń postów, 200 komentarzy a także wiernych obserwatorów...Gratuluję, gratuluję i cieszę się razem z TOBĄ.
    A CO do CANDY- biorę udział z wielką radością i przyjemnością. A co bym chciała tam znaleźć...RĘCZNIE ROBIONE TWOJE KWIATUSZKI, do tego jakies WYCINANKI i wszelkie inne niespodziankowe PRZYDASIE. A tak w ogóle to mozesz mnie zaskoczyć, jeśli wygram TWOJĄ PAKĘ:)))
    Pozdrawiam, banerek na pasku bocznym:)

    http://kleksowy.blogspot.com/

    miłego urlopuuuu:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wezmę udzial w tej fajnej zabawie, banerek na blogu u mnie http;//tessart57.blogspot.com, gdzie serdecznie zapraszam , a jak mi się uda coś wygrać to niech to będzie niespodzianką / moze czyms twoim upiększę swoje pergamano/

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam niespodzianki, więc chętnie się zapisuję. Co do tych trzech rzeczy, to ucieszyłyby mnie jakieś elementy z wykrojników, bo na razie nie posiadam, a reszta niechaj będzie niespodzianką. Wszelkie twoje wytworki też będą piękną niespodzianką.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wyróżnienia - piękna praca:)chętnie przygarnęłabym wycinanki, kwiatuszki,a reszta niech pozostanie niespodzianką!

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję statystyk a że zabawa fajna ustawiam się w kolejce. banner za chwilę tu http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. aaa uszczęśliwią mnie wszelkie kwiatki, wycinanki, kartoniki ;) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczna kartka! gratulacje. Zapisuje się :) a w paczuszce mogłyby byc po prostu przydasie,sama wiesz ;) kwiatki, wycinanki itp

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja też chętnię zapiszę się do zabawy:)
    Ucieszyłyby mie różnego rodzaju wykrojniki i kwiatuszki oraz wstążeczki, ale niespodzianka też mile widziana:)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje, wielkie gratulacje z okazji200, ;P udanego urlopu oraz wszystkiego dobrego :), zabawa z banerkiem podlinkowanym u mnie na http://odniedawna.blogspot.com/ Co do wyboru candy to zdaję się na Ciebie i niech to będzie niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulouję wyróżnienia oraz wyników blogowania i życzę dalszych sukcesów :-))) Chętnie się ustawiam po przydasie , a przy tworzeniu kartek wszystko da się wykorzystać np scrapki,kwiatki ,koronki gdyby jakimś cudem trafiło na mnie ;-))) Zapraszam na moje słodkości :-)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie wezmę udział. W pudełeczku chętnie bym znalazła wstążeczki, koraliki, może literki. Obejrzałam twoje prace i chętnie będę wpadać do Ciebie. Zapraszam też do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja ustawiam się w kolejce :) Banerek w pasku bocznym :) Z chęcią przygarnęłabym kwiatki ręcznie robione :)

    OdpowiedzUsuń
  32. biorę udział w zabawie :)
    przydasie lub gotową kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj :) Gratuluję tyle postów, wyświetleń i komentarzy oraz wyróżnienia ;-) Chętnie wezmę udział w Twoim candy, a co do wybrania tych trzech rzeczy to chciałabym aby pojawiły się tam elementy z wykrojników a reszta niech zostanie niespodzianką :) Baner na moim blogu http://pasja-quilling.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. biorę udział :)
    chciałabym gotową kartkę lub przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Baner tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Robię kartki, biżuterię, próbuję tworzyć coś techniką decoupage. Może przydasie do scrapbookingu? Chciałabym dostać - jeśli wygram (a to mało prawdopodobne, bo nie mam szczęścia w candy) rzecz zrobioną przez Ciebie najlepiej z motylami, albo kotami, bo zbieram rękodzieło motylo - kocie.
    Pozdrawiam! Anna

    OdpowiedzUsuń
  36. koniecznie do zabawy dołączam i ja :) z przyjemnością obserwuję od dawna, a banerek już wklejam u siebie. Gratuluję sukcesów blogowych i scrapowych, życzę wielu kolejnych :) Jeśli chodzi o 3 rzeczy, to przede wszystkim ucieszyłyby mnie kwiatki Twojego autorstwa - są śliczne!, chętnie też coś wykrojnikowego, bo sama nie posiadam maszynki i jakieś Twoje cudeńko również z chęcią przygarnę :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję serdecznie ze wszystkich okazji i życzę wielu nowych, ciekawych postów, pięknych prac i przemiłych gości.
    Życzę również fantastycznego urlopu.
    Ja z wielką przyjemnością pomarzę o........... niespodziance :)
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie się zapiszę bo lubię niespodzianki :)
    Baner znajduje się tutaj: http://quillingowo.blogspot.com

    A co do zawartości paczuszki to jak to się mówi (choć przy innej okazji): coś niebieskiego, coś starego i coś nowego :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej, ja równiez chętnie przyłączam się do zabawy;) Jesli chodzi o te 3 rzeczy, to niech to będzie jakieś przydasie do scrapbookingu;)
    Banerek jest;) http://malgosia-mojerekodzielo.blogspot.com/2014/08/candy-u-oli-i-zmiana-planow.html

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą i zapraszam również na moje candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html
    Niespodzianki są najwspanialsze ,wiec proszę o niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. chętnie zapiszę się do kolejki, niespodzianka to niespodzianka, wykorzystam wszystko co otrzymam:) baner http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. i ja chętnie się przyłączę :) a te 3 rzeczy to przydasie, przydasie i, co niezwykłe, przydasie :) pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się serdecznie tak na koniec
    Gratuluję takich wyników :)
    3 rzeczym? hmmm jakieś twoje prace, a działasz na dwóch polach i przydasie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję wyświetleń i komentarzy, od razu widać, że to co Tworzysz, bardzo się podoba :) Pozdrawiam i przyłączam się do zabawy. Można wybrać aż 3 rzeczy? To może kwiatki w 3 rodzajach? W sumie to przygarnę każde przydasie jeśli szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. prześlicznie tu u ciebie, bardzo się cieszę, że tu trafiłam.. będę buszować regularnie... jesli moge, jako nowy czytelnik się zapisac, bedzie mi bardzo milo... aczkolwiek uwazam, ze nagrody niespodzianki sa najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję i zerkam

    1. Fimo
    2. Coś do biżuteri (bransoletki/kolczyki) bo to właśnie robie
    3. A NAJBARDZIEJ bym chciała , już wedle Twojego uznania, coś dla mojego drogiego mężczyzny Łukasza. Czy coś z naszymi imionami, czy coś napisane, i co by to było i gdzie to już zdaję się na Ciebie. oo !! Może ramka na zdjęcie ! a ja potem wsadze tam nasze zdjecie i powiesi nad komputerem !

    OdpowiedzUsuń