czwartek, 13 lutego 2014

Słodka Tilda

Dziękuję bardzo za wszystkie odwiedziny, komentarze i ciepłe słowa ;) Staram się w miarę możliwości Was odwiedzać, ale nie zawsze mam jeszcze czas na zostawianie komentarzy, za co przepraszam. Mam nadzieję, że niebawem wrócę na pełny etat do robótkowego świata.

Dziś będzie dziewczęco. Baczni obserwatorzy mojego bloga pewnie tą Tildę skojarzą. I słusznie. Jest to pierwszy i jak do tej pory jedyny stempelek, który pomalowałam promarkerami. Miało to miejsce w ubiegłym roku na Zlocie w Warszawie. Wtedy na szybko powstała kartka (na warsztatach), którą teraz poddałam recyklingowi. Bardzo żałuję, że nie posiadam promarkerów, a ich cena jest taka zabójcza, bo kolorowanie jest fajną sprawą - jak wszystko wymaga wprawy i praktyki, ale efekty są co najmniej słodkie. W dodatku wybór stempli jest oszałamiający.

Karteczka dla Wiktori, nastolatki. W swoim założeniu miała być trochę "krzykliwa".





Zgłaszam na wyzwanie Namaste 25.02

 i Diabelski Młyn  - 25.02


15 komentarzy:

  1. śliczna karteczka:) słodki stempelek:) mnie też odrzucają zarówno ceny stempelków jak i promarkerów a z chęcią pobawiłabym się w kolorowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleńka, świetna, super energetyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olęnko śliczna karteczka i cudownie pomalowałaś swoją księżniczkę:)
    ja też ma tylko jeden stempelek :):)
    i za mało copiców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie idealna! Stempelek cudnie pokolorowany!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu, gratuluję, pieknie pokolorowalas laleczkę.Co do ceny promarkerow, roznorodnosci kolorów to...co nieco wiem...a ja mam tylko 3 stemple ...taki los. Ale z milą checią obejrzalam Twoje dzielo.Dziekuję za komentarz u mjie,Troszkę ten post byl z myslą o Tobie, pomyslalam, ze Ci się moze przyda wiedza pokazana w sposób fotograficzny, ze pewne rzeczy bedą bardziej zrozumiale.Post rownież jest dla innych i cieszę się, ze go przeczytalaś i zostawilaś dobre slowo:)Pozdrawiam cieplo:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne te kartki tworzysz ....siedzę i podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ola wspaniała karteczka- uwielbiam stemple kolorowane :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka :) Tilda jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super - lubię takie radosne i kolorowe kartki.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajna księżniczka:) śliczna karteczka:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastycznie pokolorowana , cudnie , ja mam tylko kredki i jeszcze ich nie używałam , jakoś nie wiem jak sie do tego zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna i bardzo słodziutka karteczka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń