poniedziałek, 17 lutego 2014

Kto dzisiaj świętuje? :))

Czyli święto moje i kota ;))

Dla wszystkich miłośników kotów i dla tychże właśnie - serdeczne pozdrowienia, bo to dziś przypada Światowy Dzień Kota :))

 Moje szalone kocisko, które wczoraj wieczorem postanowiło iść spać tak:


z okazji naszego podwójnego święta postanowiło zorganizować małe candy.

A że pomimo pozornej ignorancji świetnie się odnajduje w scrapkowym świecie


Mamy dla Was scrapkowe niespodzianki :))
Nie mamy jednak zdjęcia :( ale banerek na tą chwilę wygląda tak:


Zasady: jak poprzednio praktycznie brak zasad - komentarz pod tą notką, wysyłka tylko na terenie Polski.
Co będzie zawierała niespodzianka? Różności scrapkowe :) nie zabraknie papierków, dodatków, wycinanek.... kiedyś zrobię zdjęcie :)


78 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie z Tobą i kotem poświętuję :P :D Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojego Kota (pisząc to, mam mojego kociaka na kolanach).

    OdpowiedzUsuń
  4. Oleńko Tobie z racji Twoich Urodzin wszystkiego najlepszego a kotu miłych snów niech mu się myszki przyśnią:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i również wszystkiego dobrego dla Twojego ślicznego kota:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oli, sto lat, wszystkiego co się szcęsciem nazywa, wszystkiego naj, naj i usmiechu:)))dla Ciebie i kotka:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat dla Ciebie i Twojego kotka!!! Banerek już wisi u mnie, a ja z największą przyjemnością zapisuję się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojego pupilka

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam i pozdrawiam i stoje w kolejce / może się uda/ banerek u mnie , gdzie serdecznie zapraszam http;//tessart57.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołego Dnia Kota! :)
    pozdrawiam i również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż kolejne candy, jak dotychczas zadne nie było owocne, ale nie tracę nadziei tym bardziej , ze lubię koty i psy. No i wszelkie inne małe zwierzaki, oraz ptaki i rybki.
    http://handmadebydyda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego. Chętnie przygarnę niespodziankę.
    http://arte-by-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kotek pewnie mniej pomaga w scrapowaniu niż 4 latek :)
    ale i zapewne mniej broi w tuszach si tempach

    pozdrawim i zapisuje się do gry.
    ewa z http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pozdrowienia dla kotka i sto lat
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustawiam się w kolejce. :)))
    Proszę wygłaskać ode mnie koteczka (:
    Baner tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A może ja sprobuje swojego szczęscia.życzę wszystkiego co piekne, co sie szczęściem i radością zwie...banerek bedzie wisial na pasku bocznym, jak tylko wrócę do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie. Ja również ustawiam się w kolejce czekam z niecierpliwością na losowanie. Mam nadzieję że mi się uda zdobyć te scrapkowe niespodzianki, bo bardzo podobają mi się Twoje kartki i z chęcią sama spróbowałabym tej techniki:) Pozdrawiam i miłej soboty życzę. Edyta
    Oczywiście baner wstawiłam na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i przeoczyłabym, ale już staję w ogonku, choćby dlatego, że bardzo cenie Twoje prace, szkoda tylko, że brak mi czasu, by je wszystkie podziwiać , ale chyba dużo zaległości nie mam.:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się ustawię, chociaż pewnie szczęście się dwa razy nie uśmiecha do tej samej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma to jak świętować podwójnie :) Kot w przydasiach wygląda trochę jak przysypiający król na tronie. Od razu widać, że jest u siebie :)
    Pozdrawiam i przyłączam się do zabawy
    Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno mnie u ciebie nie było, ale mam nadzieję, że mi to wybaczysz.;) A teraz muszę stanąć w kolejce, bom miłośniczka kotów całą gębą i świętuję wraz z nimi i moim Tygrysem. Pozdrawiam ciebie i twojego kota.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam kota na punkcie kotów więc chętnie się przyłączam do obchodów ich święta :) Tak więc ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To może i ja się dołączę :) Kotki lubię, ale ostatnio mam ich powyżej uszu, bo nie dają mi spać :) Banerek na moim blogu: http://rozmaitoscimilki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja ustawiam się w kolejce, bo kocham koty miłością wielką.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajnie i kotek świętuje. A ja z tej okazji staję w kolejkę po cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pozdrawiam i zapisuję się do zabawy :)
    jotka83@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Jako miłośniczka kotków /od urodzenia/ zapisuję się w kolejce
    http://the-creative-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj. Chętnie wezmę udział, umieściłam banerek u siebie !:))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie lubię kotów :(.. nie mogę się zapisać ale mimo wszystko serdecznie pozdrawiam :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  30. Koty kocham, mam kociaka na działce, bardzo często go odwiedzam i na zmianę z koleżanką dowozimy jedzenie.
    Niespodzianki uwielbiam i chętnie dopisuję się do kolejki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego :) chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To i ja staję w kolejce:)Pozdrowienia wiosenne dla Ciebie i kocurka:)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie u mnie na blogu :-)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja kotka Lili też,,pomaga" w skrapowaniu:)
    Cieplutko pozdrawiam i zapisuję się do gry

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja kotka Lili też,,pomaga" w skrapowaniu:)
    Cieplutko pozdrawiam i zapisuję się do gry

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się w kolejce ;)
    Pozdrawiam
    Informacje na blogu http://podpiernikowymniebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń