niedziela, 11 sierpnia 2013

Świętowanie

Witajcie w niedzielne południe :) Dzisiaj pozwolę Wam odpocząć od wszelkich wytworów - potworów rąk moich. Tym razem post będzie o świętowaniu. Kto się świętuje? W sumie po trochu ja. A dokładniej mój blog. Nawet nie wiem, kiedy to minęło, że 4 latka na liczniku wybiły (dokładnie 25.08 wybiją). Liczę ten czas jako całość - prowadzania bloga tutaj, na blogspocie oraz na blox-ie. Wszystkich, którzy nie widzieli, nie wiedzą lub nie mieli czasu serdecznie zapraszam w to moje poprzednie miejsce - olenkaja.blox.pl :)

I przy okazji tego małego święta chciałabym Wam podziękować - za obecność, za komentarze, za ciepłe słowa... za wszystko tak naprawdę.

Dla Was to świętowanie ma jeszcze charakter małego candy :))) wiem wiem :)) wszyscy je lubią.
Zasady proste jak zwykle:
1. zapisać się pod postem
2. na blogu zamieścić banerek
3. wrócić tutaj 11.09 po wyniki
4. wysyłka tylko na terenie Polski

No to co? Świętujemy??

A... i jeszcze nie wspomniałam co do zdobycia! Oczywiście szaleństwo scrapkowe - będzie ich ok 60 sztuk. Gdy przekroczymy 30 chętnych na rozdawnictwo dołożę kolejne 10 i tak co 30 ;)


132 komentarze:

  1. Ależ pyszota!!! Ustawiam się w, zapewne dłuuuugim, ogonku:-) bo tak przewiduję:-)
    Gratulacje wielkie dla czterolatkowego Jubilata i dla czterolatki Autorki!!!! I wiele radości i przyjemności z dalszego działania dwóch rąk i wyobraźni oraz z blogowania:-)
    Pozdrawiam bardzo ciepło Olu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja już stoję w kolejce po takie pyszności. Bardzo by się przydały.
    Gratulacje dla długiej działalności blogowej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję i pozdrawiam cieplutko!
    Ustawiam się w kolejce z nadzieją że może tym razem się uda

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 4 lat blogowania :) Życzę kolejnych wspaniałych lat - twórczych lat :)
    Z miłą chęcią zapisuję się na słodkości :)
    Pozdrawiam!
    Banerek u mnie: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, jestem pod wrażeniem. Życzę kolejnych owocnych lat. Zgłaszam się z wielką chęcią:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rajusku, alez to dlugo..... Samych tworczych chwil wiec zycze na kolejne latka. I rzecz jasna paluchy podnosze i chec ogromna wykazuje na przygarniecie takich slodkosci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje 4 lat , życzę jeszcze 40 :)
    Przygotowałaś tu same cudeńka , wiec nie mogłam przejść obojętnie. Obserwatorem jestem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 4 rocznicy i oczywiście ustawiam się cichutko po Twoje słodkości jako, że jestem amatorem słodyczy, a obserwuję od dawna ;)
    Pozdrawiam życząc mnóstwa nieustającej weny w dalszym tworzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 lata, to dobry kawałek czasu, gratuluję z tej okazji i życzę weny przynajmniej na następne 4 lata!Pozdrawiam i przycupnę w kolejce.Haftujesz pięknie i scrapkujesz także pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Cztery lata to kawał czasu. Ja dopiero zaczęłam przygodę z kartkami, mam nadzieję, że nie zniechęce się tak szybko i dam radę też parę latek poprowadzić bloga :)
    POzdrawiam serdecznie :)
    Aha, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj ciepło, nisko kłaniam się w pas...i zapytuję czy mogę tu słówko pozostawić..:) Najpierw gratuluję Ci wspaniałej rocznicy..4 lata to szmat czasu, to dla mnie niesamowity czas i nie wiem czy mój blog tyle będzie miał..Więc Tobie z całego serca gratuluję i życzę wspaniałych pomysłów, pięknych inspiracji i wspaniałych ludzi na Twojej drodze.
    Candy-przepiękne u CIEBIE...dlatego staję w kolejce...wiem,że będzie dłuuuuga, dlugggaaaśna ale nie poddaje się bo wierzę, że może szczęście uśmiechnie się do mnie. Trzymam kciuki raz jeszcze gratuluję Ci serdecznie i pozdrawiam ciepło.
    Banerek na blogu http://kleksowy.blogspot.com/
    na który zawsze Cię zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 lata? Czyli blogowanie nie nudzi się, tylko wciąga coraz głebiej...? Tego się obawiałam :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje 4 latek:) Ja również się ustawiam w kolejce po te smakołyki i będę trzymać kciuki by mi się poszczęściło:) pozdrawiam http://efkakartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. to chętnie świętuję z w Wami , a jeszcze 4 lata temu nie wiedziałam co to blog . POzdr

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje Oleńko 4 latek i życzę kolejnych, 4 i 4 i 4 i 4...
    duża buźka dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow !!!! 4 lata !!! Gratuluję !!! nie mam ja szczęścia do wygrywania , ale jak tu się do Ciebie nie ustawić w kolejce po takie rarytaski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się również :) Piękne rzeczy przygotowałaś :) Gratuluję 4 latek :) Ja 4 lata temu nie wiedziałam co to takiego kartkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. maaaaaa, jak tylko polskowa wysylka, to ja sie tylko przywitam i juz sie zegnam :P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję takiego stażu w blogowym świecie! Nie ukrywam jak bardzo przydałyby mi się takie śliczności. ;)) Dołączam więc do kolejki z ogromną przyjemnością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i życzę jeszcze wielu lat w tym naszym blogowym świecie.. ;)
    ustawiam się w kolejce, bo wycinanki piękne, a sama maszynki niestety nie posiadam..
    Pozdrawiam! http://jdarkhandmade.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję 4 lat i przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje wytrwałości i ustawiam sie w kolejkę, choć szczęscia nie mam w takich zabawach.
    Zapraszam do mnie http://karteluszki-reni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście zgłaszam się. :) Przydałyby mi się takie scrapki, bo jestem początkująca, więc zbieram wszystko, co się da, a te cudeńka są wspaniałe! :)
    Podlinkowany bannerek tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje 4 lat, ile to czasu poświęconego na tworzenie stron :)
    na słodkości oczywiście zgłaszam się bo wycinanek nigdy za wiele.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję tez wytrwałości!!! i z chęcią ustawiam się w ogonku :))

    OdpowiedzUsuń
  27. ja również z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po takie cuda ...
    serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. i jeszcze ja staję do kolejki i czekam na losowanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Dalszego, pełnego pasji i radości blogowania życzę! Przedłużam ogonek, candy reklamuje tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. 29 dla mnie? Chyba tak. Zapisuję się i ja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapiszę się i ja:) Kolejka długa, ale to mnie nie odstrasza:)

    OdpowiedzUsuń
  32. no więc i ja się zapisuję :)
    chętnie, bo piękności do wygrania!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Obok takich pyszności nie można przejść obojętnie, chętnie się zapisuję oraz gratuluję takiego długiego stażu w blogowym świecie i życzę kolejnych długich i owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chetnie "przygarne" takie cudenka.... Gratulacje "stazu" i zycze kolejnych "owocnych lat pracy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Życzę Ci dużo weny twórczej na następne lata blogowania.
    Przy okazji zapisuję się po te cudeńka, bo takie wycinanki to moje marzenie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najlepszego na kolejne lata!
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po cukieraski :)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuję się i ja. Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. 37.To ja jeszcze zdążyłam się zapisać :-))) Gratuluję 4 rocznicy,życzę dalszych nieustających inspiracji i sił do pracy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję 4 latek! Wszystkiego Najlepszego!
    Chętnie wezmę udział w Twoim cudnym candy. Banerek już dodałam na bloga http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Iliana

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne wycinanki! Z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję 4 lat blogowania i życzę kolejnych także wspaniałych:)
    I oczywiście z wielką chęcią zapisuję się po słodkości:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję rocznicy! I zapisuję się na wycinanki :)
    pozdrawiam, Ewa
    http://skoknaszafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. szaleństwo scrapowe, a ile można z nimi zdziałać:)
    ja się oczywiście zapisuję, banerek umieściłam tu http://agea-happiness.blogspot.com/
    jeśli masz ochotę zapraszam na moją nadmorską zabawę

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj Kochana, takich słodkości nie przepuszczę ;) a Tobie życzę kolejnych lat blogowania, inspirowania tu zaglądaczy i sprawiania, że każdy obdarowany Twoimi wytworami czuje się wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. 44.
    Marzą mi się scrapki wykrojnikowe!
    Gratuluję rocznicy i życzę aby wena twórcza wciąż przy Tobie trwała :)

    OdpowiedzUsuń
  46. i jeszcze ja z chęcią się zapisuję ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. 46. Gratuluję tych 4 lat i życzę wielu kolejnych :) Piękne przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super te cukierasy rozdajesz :)
    z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ja równiez chętnie przygarnę takie cukieraski....

    OdpowiedzUsuń
  51. Równo 50 ;-)))
    może szczęście mi przyniesie ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wielu jeszcze wielu lat blgowania ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  52. to raz jeszcze tylu lat :) a potem kolejnych tylu :)dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. nr 52

    Chętnie przygarnę te przydasie :)Może dopisze mi szczęście :))) Pozdrawiam gorąco!
    http://craftykittysnook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. 53. scrapki prześliczne, zgłaszam się z chęcią :) pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki za wyniki :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. 54. to i ja się zgłaszam, bo oferujesz zachęcające kąski !

    http://beatka2041.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. 55 Ja się chętnie zgłaszam! Ile scrapków O.o
    gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. 56. Ustawiam się w kolejce :) Banerek na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  59. 57. wszystkiego najlepszego z okazji 4 rocznicy bloga. Życzę jeszcze wielu kolejnych. Przyłączam się do zabawy licząc na odrobinę szczęścia. pozdrawiam Małgosia http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. 58 ? Gratulacje, dla mnie cztery lata brzmi jak wieczność w blogosferze ;) Życzę kolejnych równie twórczych lat i ustawiam się po łakocie ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo chętnie dołączę się do zabawy :) Robię kartki na własne potrzeby, nie inwestuję w wykrojniki, więc to dla mnie prawdziwa gratka :)
    Gratuluję czwartej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo by mi się przydały takie wycinanki :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  63. i ja też staje w ogonku:) i zapraszam do mnie choć dopiero zaczynam http://jagatakrr.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o i jestem 61 zaczynam nową 30 więc coś dorzucimy:)

      Usuń
  64. 62? zgłaszam się z miłą chęcią i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. 63... :) Następnych rocznic do świętowania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. 64 :) zgłaszam się i ja !
    banerek na blogu
    http://ingasz.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  67. Mi przypada liczba 65 mam nadzieję, że dla mnie szczęśliwa :) Ustawiam się więc w kolejce po tyyylleee przydasi. Kolejkowiczów jak i Ciebie zapraszam do www.papieorwykolorowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. 66 -całkiem wabawne...Wycinanki?! tak bym je chciała...
    Gdybym wygrała, z radochy bym skakała
    i wiele uroczych katrek skleila...
    Fortuno, bądźże dla mnie miła!
    pozdrwiam
    ewa z http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. 67 - to mój numerek w kolejce po piękne wycinanki. Nie mam maszynki i takie śliczności baaardzo by mi się przydały....

    OdpowiedzUsuń
  70. 68 - staję do kolejki ,życzę Ci kolejnych twórczych lat w blogowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. 69. Z przyjemnością i ja się wkomponuję w kolejkę:) gratuluję 4 rocznicy bloga:) To naprawdę wspaniały staż:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. Nr 70.
    Najserdeczniejsze gratulacje i życzenia kolejnych wspaniałych rocznic.
    Z wielką nadzieją pomarzę o Twoich wspaniałych wycinankach.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  74. w takim razie mnie przypada nr 71 :)
    sto lat dla Ciebie i Twojego bloga!
    a co do candy... ojj, wspaniałe! bardzo bym chciała wygrać. brak BSa wciąż mi doskwiera...
    pozdrawiam z Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  75. nr 72
    Z przyjemnością zapisuję się do zabawy i gratuluję pięknej rocznicy:) Twoje scrapki kuszą niesamowicie:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  76. 73 :) Staję w kolejce może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  77. 74
    jak ja zazdraszczam posiadaczkom maszynek :) zapisuję się więc na choć odrobinę tego dobrodziejstwa :)
    I oczywiście gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  78. 75! Wycinanki piękne, więc chętnie się na nie zapiszę stając w długim ogonku:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. trafiłam dopiero dzisiaj na Twojego bloga, więc skorzystam i w ostatniej chwili zapiszę się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Sytuacja jak wyżej;)Również jestem tu pierwszy raz i trudno się nie skusić na takie cukierasy;)Więc nr 77 się melduje ;)Może szczęście mi dopisze, bo w końcu co dwie 7 to nie jedna ;p Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń