niedziela, 17 grudnia 2017

Cicha noc

Witajcie serdecznie :)

Dziękuję za wszystkie komentarze, gratulacje i życzenia pod ostatnim postem. Najbardziej chciałabym by ziściło się do odnośnie czasu - jego większej ilości. Tyle jest pomysłów, tyle materiałów, tyle rzeczy do zrobienia... I ciągle coś trzeba odkładać na "potem".

Został tydzień do Świąt - moich ulubionych :)) Uwielbiam klimat Bożego Narodzenia, te wszystkie ozdoby, kolędy, świąteczny klimat... Dlatego ten tydzień będzie wypełniony postami - chyba codziennie coś się klimatycznego znajdzie, choć faktycznie w tym roku ozdób u mnie mniej.

Dzisiaj zacznę od prostej karteczki z tekturką wyjątkową świąteczną. Zrobiłam ją z myślą o mojej pracowej koleżance, która uwielbia kartki "święte" jak je określa.




Kartkę posyłam na wyzwania:
- Laserowe Love  20.12

- Filigranki 5.01.2018

11 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :) Ja też takie lubie najbardziej :) W końcu to Boze Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca i subtelna kartka. Po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) cudna tekturka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Cudowny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najładniejsza jaką ostatnio widziałam - z tym, co w te Święte jest najistotniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna :) Pięknie przybrałaś tekturkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka oddaje wspaniały Bożonarodzeniowy klimat :) Dziękuję za zgłoszenie pracy na wyzwanie u Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, kolory świetnie dobrane :) Dziękuję za zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kartka! dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń