poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Zielono-różowy ślub

Witajcie serdecznie :)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze:) doceniam :)

Ostatni ślubny pokaz wielu osobom bardzo się podobał. Niby nic - tylko biel, a jakże wymowna :) Dobrze, że wielkimi krokami zbliża się Boże Narodzenie :) Będzie na biało ;)

Tymczasem u mnie całkiem kolorowo. Z ulubionych papierów Lemoncraft :))
 Zielono mi chciałoby się rzec. Albo inaczej - na miłość patrzeć przez różowe okulary...

Zresztą co ja się będę rozwodzić. Sami zobaczcie :)






Kartkę posyłam na wyzwania:

Lemoncraft 31.08


17 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka, a kwiatki cudne:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka! wspaniała pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  3. W kolorze równie pięknie jak w bieli! Piękna typowo letnia w klimacie kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, ślubna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taka nieco niestandardowa kolorystyka - w sensie, że zieleń ;) A kwiaty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiesz jak ta zieleń pasuje do całości,super

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, w pudrowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kolorystyka, wspaniała karteczka, aż miło oglądać:)Pozdrawiam Cię Olu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca i cudne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu, jak śliczna kartka!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w letniej zabawie Lemoncraft.

    OdpowiedzUsuń