wtorek, 18 lipca 2017

Ani, Anusi, Aneczce...

.... ileż zdrobnień ma to imię! Dla jednej z wielu Ań w moim otoczeniu powstała dzisiajesza karteczka, która jest równocześnie inspiracją na blogu scrapkowo.pl.
Znów postawiłam na róż :) Z delikatną miętą. Ze starszej kolekcji Lemoncraft - Senne poranki- taki powrót do przeszłości. Wróciłam także do lubianego przeze mnie ptasiego motywu... jakoś te wszystkie fruwające motylki, ptaszki i inne ważki pasują mi w kartkach bardzo :)
Zeknijcie proszę, co przygotowałam dla Ani :)




Nie wiem dlaczego ta jedna róża na wszystkich zdjęciach wyszła mi prawie czerwona :(
w rzeczywistości to róż - intesywny, ale róż, na pewno nie czerwień.....


Kartkę posyłam na wyzwania:
Cherry Craft 24.07

Lato z Lemoncraft 31.08


16 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :)
    Tez mam kilka Ań ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :) Ślicznie jak zwykle skomponowana :) Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne warstwy, ptaszek słodki :)Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie ma rodziny bez Anny :)
    Kartka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu, u Ciebie jak zwykle same cuda :DDD. Kartka piękna, delikatna i tak w Twoim stylu, cudna :DDD.
    Bardzo się cieszę, że bierzesz udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. This is stunning!! The layers are amazing!! Wow!! Love this!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna kartka ! W imieniu An moge powiedzieć ze na pewno ucieszy każda kobietę o tym imieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna!! Taka romantyczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, delikatna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super praca. Taka deliaktna. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kartka, ileż się tu dzieje! :) Dziękuję za udział w Lecie z Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń