piątek, 20 lutego 2015

Drewniana miłość na sznurku zawisła

Witajcie już prawie weekendowo :)

Dni uciekają nieziemsko szybko - dopiero był weekend i juz kolejny... W głowie się nie mieści.
A swoja drogą po głowie mojej krąży kilka pomysłów, których nie mam czasu zrealizować! Okropny stan :( No ale nie narzekamy :) Dziś było już tak wiosennie, nawet wieczorem, po zmroku śpiewały ptaki :) ma się ku dobremu :)

Ja pozostając w natchnieniu uniesień walentynkowych postanowiłam wykonać jeszcze jedną pracę. Wreszcie zdobyłam się na pocięcię pięknego papieru z kolekcji Dom Róż. Nie da się ukryć. Mam słabość do papierów... zakochuję się we wszystkich romantycznych kolekcjach, no cóż...

A jak Dom Róż to i róż nie mogło zabraknąć :)


I tytułowa miłość, co na sznurku zawisła






Serducho shaker box posyłam na wyzwanie Scrap Pasji
- Bingo  z marką 28.02

moje bingo: love, wykrojnik MD i ramka

16 komentarzy:

  1. Ślicznie,romantycznie ozdobiłaś serducho :-))) Z papierami też tak mam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne serducho.napisalam do ciebie mail, prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne:) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku...wysłowić się nie mogę! Cudne jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Romantycznie i delikatnie. Świtene połączenie papaieru z kwiatami. Pozdrawiam, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oleńko urocze cudowne serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne serduszko :) Świetny tytuł posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłość na sznurku wygląda wspaniale, choć w samej idei przywiązywania miłości nie ma nic pięknego:-)
    Delikatnie, lekko, ulotnie więc kontrast sznureczka daje efekt. Podoba się bardzo:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje serducho skradło moje serce :) Jest prześliczne i wyjątkowe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowa praca! Bardzo oryginalna i w ogóle super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie Scrap Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Romantycznie, lekko, delikatnie! Czego chcieć więcej? Przepiękna praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Pasji, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Pasji, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń