wtorek, 11 listopada 2014

Świat pokochał...

... baloniki :) albo inaczej to ja pokochałam balonikowe szaleństwo :) Tak jak napisała Basia w komentarzu pod poprzednia kartką - nic na to nie poradzę - obecnie baloniki pasują mi dla każdego :) Nie zdziwię Was więc tą kartką :) Dla naszego Instruktora na kursie terapii manualnej, za wdzięczną i owocną pracę :)
W środku karteczki, co niestety się na zdjęciach nie załapało były życzenia, ale także 12 baloników, na których każdy z uczestników się podpisał. Tak to sobie wymyśliłam.

Z podkową na szczęście :)



8 komentarzy:

  1. Rewelacja:):)
    Wspaniały pomysł z tymi balonikami w środku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. baloników nigdy dość:) i słusznie bo wyszło cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z podpisami, a podkowa na szczęście zawsze się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie się nie dziwię- bardzo lubię ten wykrojnik :) Karteczka świetna i podoba mi się pomysł z podpisami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Ślicznie tutaj! Zapraszam do siebie ;) http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to sobie wymyśliłaś :D

    OdpowiedzUsuń