czwartek, 9 stycznia 2014

"Więc chodź pomaluj mój świat

.. na żółto" :))

Ostatnio temat chrztu był obecny w moim poście, tym razem padło na kartkę z okazji 10 Rocznicy Ślubu. Kartka bardzo podobna do pokazanej jeszcze w grudniu - również na bazie mapki z wyzwania Craft Fun, zmieniona tylko kolorystyka. Tym razem jest żółto :))) I wiecie co? Z tych wszystkich udziwnień i mega dużej ilości dodatków taka klasyka podoba mi się najbardziej - skromnie, wyraźnie i czytelnie. Chyba nieskromna się zrobiłam ja ;) Do kompletu dorobiłam oczywiście.... torebeczkę.






I jeszcze chciałam Wam przypomnieć o moim małym rozdawnictwie, podziękować za wszystkie komentarze i odwiedziny i... się pochwalić ;)
Moja Księga Gości z tego posta w Top2 Crafty Moly :))

 I jak tu się nie cieszyć??? :)))

10 komentarzy:

  1. przepiękna kartka:) uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna kartka i to opakowanie dla niej :) świetnie :D
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu droga, najpierw pragnę Ci gratulować serdecznie wyróżnienia, nalezalo sie bo praca była prześliczna.A dzisiejsza kartka mnie ujela, jest delikatna, elegancka, cudna....a pudelko...ah, ah...Zostanę tu dluzej i popodziwiam, bo jest co:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka z pudełkiem,super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Oleńko gratuluje:)
    Tobie wszystkie wyróżnienia się należą znam Twoje prace od lat:)
    karteczkę zrobiłaś znowu śliczną i wspaniała torebeczka do niej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka elegancka w pięknym pudełeczku, a wyróżnienia serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancka kartka :) Śliczna torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam ją :) Jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka zachwycająca i torebeczka urocza!!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń