środa, 25 grudnia 2013

Ślubnie

Między klimatami świątecznymi tworzyłam także jeszcze inny mały projekt. Podobną wykonałam na ślub mojego Brata. Tym razem dla Ani i Michała. Księga Gości - w całości na bazie papierów Crafty Moly.
Dużo zdjęć, dużo. Tylko coś kolorów nie bardzo oddają - księgę już oddałam więc nowych nie będzie, ale te same papiery a różnica w kolorystyce na zdjęciach tej wersji i wersji dla mojego Brata - ogromna, no cóź - pogodziłam się z faktem, że fotografem nie zostanę ;)






 Przykładziki ze środka



Każda strona zawiera cytat związany z miłością/małżeństwem oraz imiona i datę ślubu Pary Młodej





Album zgłaszam na Wyzwanie Crafty Moly - Nieświąteczna Niekartka 25/12.

6 komentarzy:

  1. Piękna i romantyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleńko Ty pracusiu:)
    śliczna ta księga Gości taka delikatna:)
    ja mam robić album ale dzisiaj nawet nie wchodzę do pracowni - odpoczywam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, dziękuję za udział w wyzwaniu CM :)

    OdpowiedzUsuń